Beantwoord

App doet het niet op Samsung Galaxy S8+

  • 28 november 2017
  • 15 reacties
  • 414 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Ik heb mijn abonnement verlengd, met nieuwe Galaxy S8+.
Nu als ik naar de app ga en hij wil mee doorsturen naar de site om in te loggen krijg ik de volgende fout melding:


Webpagina niet beschikbaar

De webpagina op https://m.t-mobile.nl/oauth2/authorize?response_type=code&client_id=9havvat6hm0b962i&scope=usage+readfinancial+readsubscription+readpersonal+readloyalty+changesubscription+weblogin&mtmapp=1&redirect_uri=myt-mobile://www.t-mobile.nl/appstartmtm&autologin=1&utm_source=mtmapp&utm_medium=button&utm_campaign=account_aanmaken_oAuth kan niet worden geladen vanwege het volgende:

net::ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

Heb de app al een paar keer opnieuw geïnstalleerd en mijn telefoon opnieuw opgestart maar niks, telkens dezelfde melding.
Andere apps heen wel gewoon verbinding met internet, en ik heb het met zowel Wi-Fi als mobiele data geprobeerd.
Wat kan ik hieraan doen? Want ik wil wel graag de app gebruiken.

Groetjes
icon

Beste antwoord door David 29 november 2017, 12:46

Hoi Cora20,

Leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd en met een mooi nieuw toestel! 🙂 Hoe bevalt de S8+?

Er was een storing met My T-Mobile en daardoor werkte de app en het registreren niet goed. Als het goed is, is dit nu helemaal opgelost en zou het moeten lukken om de My T-Mobile App te gebruiken. Kun je het nu eens proberen? Installeer anders de app nog even opnieuw, zodat je de allerlaatste versie hebt.

Ik ben benieuwd of het gelukt is! Houd ons op de hoogte, Cora20!
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Cora20,

Leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd en met een mooi nieuw toestel! 🙂 Hoe bevalt de S8+?

Er was een storing met My T-Mobile en daardoor werkte de app en het registreren niet goed. Als het goed is, is dit nu helemaal opgelost en zou het moeten lukken om de My T-Mobile App te gebruiken. Kun je het nu eens proberen? Installeer anders de app nog even opnieuw, zodat je de allerlaatste versie hebt.

Ik ben benieuwd of het gelukt is! Houd ons op de hoogte, Cora20!
Ook bij mij dezelfde opmerking, al weken.
Wat nu?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ton,

Aah wat vreemd zeg. Heb je de app al verwijderd en opgenieuw geinstalleerd? Is de app voorzien van de laatste update? Lukt het wel om op de desktopversie in te loggen? Ik kan ook je account verwijderen zodat je een nieuwe aan kan maken. Vaak lost dat het probleem op. Ik hoor graag van je! 🙂
My T-Mobile via Google shop al een keer verwijderd en opnieuw gedownload.
Ik probeer nog even de desktopversie.
Samsung GT1820N
Desktopversie werkt.
Ton97
De My T-Mobile versie is 5.2.11 (4760)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ton,

Dan ligt het in ieder geval niet aan het My T-Mobile account, maar aan de My T-Mobile App. Heb je het al eens gewisseld tussen WiFi en mobiel internet om te kijken of het op één van deze manieren wél lukt?

Zou je kunnen aangeven welke software versie er van Android op jouw Samsung staat, Ton? Wellicht dat het daar mee van doen heeft!
De Android vesie op mijn telefoon (geen S8) is 4.2.2
Via WiFi én Mobiel Internet werkt het niet en krijg ik dezelfde berichten als bij Cora20 op haar S8.
Bij deleten van de app en dan opnieuw installeren krijg ik weer dezelfde berichten
Ton97
Reputatie 7
Badge +20
Hi @ton97,

Ook de versie Android zou je toegang moeten geven tot de My T-Mobile App. Als laatste optie heb ik tóch voor de zekerheid jouw My T-Mobile account even verwijderd. Dit heeft verder nergens effect op, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Kun je het na een nieuwe registratie nog eens proberen? Anders ben ik bang dat we aan het eind van de mogelijke oplossingen komen... Ik duim hard voor je mee, Ton!

Ik heb hetzelfde probleem, maar op een Galaxy S9 (Android 8.0.0) Ook na het in gebruik nemen van de nieuwe telefoon, en dat is al weken geleden, en heb sindsdien meerdere pogingen ondernomen, meerdere keren de app opnieuw geïnstalleerd, zowel op wifi als op 4G.

Dus voor de volledigheid, het probleem is: bij het inloggen bij de app word je doorgestuurd naar een nieuwe pagina waarbij je gebruikersnaam en wachtwoord moet invoeren. Deze pagina geeft de melding dat "er iets mis is gegaan", ververst, en geeft weer de lege login vakjes weer.

Met vriendelijke groet.
Reputatie 7
Badge +18
@ton97 en @SterreM Kunnen jullie eens proberen om automatisch in te loggen terwijl je met 4G verbonden bent?

Ik gebruikte de app tot gisteren probleemloos op Android 8.1.0 en sinds gisteravond ook probleemloos op Android 9.

Wat je ook nog kunt proberen is naar Instellingen gaan, Apps en Meldingen kiezen, My T-Mobile app kiezen, Opslagruimte kiezen en dan de knop Cache wissen aantikken.
Folkert, thanks! Ik heb beide geprobeerd, en het werkte nu wel. Ik weet dus niet zeker wat het verschil heeft gemaakt, maar hoe dan ook bedankt!
David / Folkert
Cache gewist
4G heb ik niet
WiFi aan. Gegevens verbinding aan.
Opnieuw geregistreerd bij T-Mobile via Desk Top. Account vernieuwd. Inloggen via desktop OK.
Met My T-mobile app kan ik niet inloggen: webpagina niet beschikbaar / er kan geen veilige verbinding worden gemaakt / authorize niet mogelijk / "De webpagina op https://www.t-mobile.nl/cookies .... is mogelijk niet beschikbaar of is permanent verplaatst naar een nieuw webadres"
App opnieuw geinstalleerd. Dat lukt, maar kan niet inloggen.
Soms: T-mobile intern geblokkeerd.
Met browsers "internet" en "OperaMini" op de telefoon ook niet gelukt in te loggen bij T-Mobile.
Graag nog enkele tips, ik blijf proberen.
Ton97
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ton97,

Vreemd zeg! We hebben nu wel echt alles geprobeerd dus ik heb dit nu doorgezet naar onze IT-specialisten. Zij gaan hier uitgebreid naar kijken en zullen jou mogelijk ook terugbellen. Het kan in dat geval zijn dat je door een anoniem nummer gebeld wordt.

Ik ga er vanuit dat het zo helemaal goed komt, maar laat het gerust weten als wij je nog ergens mee kunnen helpen!
Een uitgebreid telefoontje ontvangen van de specialisten van T-mobile.
Hierin wordt vermeld dat de versie 4.2.2 uiteindelijk de schuldige is.
Ik moet dus een nieuwe telefoon kopen!
Wel zie ik dat bezitters van een S8 dezelfde klacht hebben, deze hebben dus een nieuwe Android versie en tóch dezelfde klachten.
Het ligt niet aan de app, want ik kan ook niet via een browser met mijn telefoon inloggen op T-Mobile.
Ik probeer nog wat en dan is het over.
Bedankt voor je hulp.
Ton97
Reputatie 7
Badge +18
@ton97 Ik heb gisteren in een ander topic ook gereageerd over de app. Je hebt inderdaad minimaal Android 5 nodig nu maar dat staat niet goed aangegeven in de Playstore. Ik heb de ontwikkelaars gemaild.

Mijn Android 4 Samsungs werken ook nog steeds maar ze zijn wel tergend langzaam in vergelijk met de nieuwe modellen. Mobieltjes en computers hebben een korte levensduur qua software, dat is de vooruitgang. Informeer je goed welke telefoons een update naar Android 9 krijgen want dat krijgen ze lang niet allemaal! Ook niet alle die nu in de winkel liggen.

Als je met de browser ook niet in kunt loggen dan zal een moderator er naar moeten kijken.

Reageer