Beantwoord

App stopt na invoeren pincode en tijdens draaien van de cirkels

• 19 april 2017
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Reputatie 2
  • Debutant
  • 0 reacties
Sinds een week (nadat ik terug kwam uit buitenland) gooit de app na het (juist) invoeren van mijn pincode mij eruit en keert terug naar beginscherm iPhone. Heb nu week gewacht maar geen verbetering. Ik heb 3 accounts in de app en de andere 2 doen het wel. Heel vreemd.
icon

Beste antwoord door Issam 21 april 2017, 12:15

Hallo nmb,

Erg vreemd. Goed dat je dit bij ons aangeeft.

In veel gevallen los je problemen met de My T-Mobile app op door de applicatie één keer helemaal van je toestel te verwijderen en daarna opnieuw te downloaden + installeren. Zou je dit willen uitproberen?

Mocht dit voor jou niet de oplossing zijn, zou je dan kunnen aangeven bij welk 06-nummer je niet kan inloggen? Stuur me het 06-nummer, de naam van de contractant, het adres en geboortedatum in een privébericht. Dan ga ik er mee aan de slag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hallo nmb,

Erg vreemd. Goed dat je dit bij ons aangeeft.

In veel gevallen los je problemen met de My T-Mobile app op door de applicatie één keer helemaal van je toestel te verwijderen en daarna opnieuw te downloaden + installeren. Zou je dit willen uitproberen?

Mocht dit voor jou niet de oplossing zijn, zou je dan kunnen aangeven bij welk 06-nummer je niet kan inloggen? Stuur me het 06-nummer, de naam van de contractant, het adres en geboortedatum in een privébericht. Dan ga ik er mee aan de slag!

Reageer