Vraag

App werkt niet in buitenland

• 12 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 347 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 0 reacties
Ik ben dus in Griekenland met mijn Tmobile bundel van 14GB. Ik had gehoopt hier inzicht op te hebben aangezien derhalve na de bovenstaande bundel extra moet bijleggen. Dit is in principe mogelijk door gebruikt te maken van de app, deze werkt echter niet op mijn iPhone, hij wilt simpelweg niet laden. Dit voorval komt alleen voor wanneer ik mijn mobiele data gebruik, met WiFi lukt het soms echter wel. Op het moment dat ik een andere (nieuwere) iPhone gebruik en ik daar op inlog dan kan ik gewoon zoals normaal mijn verbruiksstatus zien.

Kort gezegd; mijn tmobile app werkt niet in het buitenland wanneer ik mobiele data gebruik.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Bonus,

Ik hoop dat je het naar je zin hebt in Griekenland. 😊

Je geeft aan dat je app niet werkt op je toestel. Is de iPhone die je gebruikt voorzien va de laatste update? Is de My T-Mobile app ook bijgewerkt naar de laatste update? Het kan goed zijn dat je op een oudere versie draait waardoor het niet lukt.

Ik hoor graag van je!
Hi Hajar,

Ik heb gelukkig WiFi kunnen vinden en er stond inderdaad een update in de wachtrij. Nu werkt de app gelukkig weer. Bedankt voor de hulp.

Groetjes,
Bonus
Reputatie 6
Badge +8
@BONUS Fijn om te lezen dat je app weer werkt.

Een kleine tip voor in de (mogelijke) toekomst. Mocht de app om de een of andere manier niet werken, dan kun je natuurlijk altijd inloggen in de webomgeving deze werkt (meestal) wel.

Ik wens je nog een fijn verblijf in Griekenland!
Reputatie 4
Badge +10
Bedankt voor je terug koppeling BONUS , fijn dat het weer werkt.

Reageer