Beantwoord

App zegt dat ik in het buitenland zit

  • 1 april 2018
  • 4 reacties
  • 498 Bekeken

Volgens de app zit ik in Duitsland. Dit is echter niet (meer) het geval. Ik heb geen roaming aanstaan, heb handmatig t-mobile nl netwerk geselecteerd. App ook al verwijderd en opnieuw gedownload maar tot nu toe heeft niets geholpen. Wat kan ik nu nog doen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 2 april 2018, 10:28

Hoi Astrid,

Top dat je zelf al van alles hebt geprobeerd! Ik kijk ook meteen even met jou mee!

Geeft de app dit nu nog steeds aan? Sinds wanneer ben je al terug uit Duitsland? Van welk toestel en welke software maak je precies gebruik? Het is natuurlijk wel zo handig als de app dit op de juiste manier aangeeft, dus als het niet klopt wil ik het graag doorzetten, zodat ernaar gekeken kan worden door onze IT-specialisten. :)

Alvast bedankt voor jouw berichtje en voor nu wens ik je nog een fijne Tweede Paasdag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo AstridRK de app heeft last van de paasdagen.
Heb je je telefoon al eens helemaal uit en aan gezet?
Hallo CrisTien, uitzetten en weer aanzetten was het allereerste wat ik probeerde.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Astrid,

Top dat je zelf al van alles hebt geprobeerd! Ik kijk ook meteen even met jou mee!

Geeft de app dit nu nog steeds aan? Sinds wanneer ben je al terug uit Duitsland? Van welk toestel en welke software maak je precies gebruik? Het is natuurlijk wel zo handig als de app dit op de juiste manier aangeeft, dus als het niet klopt wil ik het graag doorzetten, zodat ernaar gekeken kan worden door onze IT-specialisten. :)

Alvast bedankt voor jouw berichtje en voor nu wens ik je nog een fijne Tweede Paasdag!
Hallo Jaimy,

Ruim 24 uur na terugkeer in Nederland heeft de app door dat ik weer thuis ben. Het probleem heeft zichzelf inmiddels al opgelost. Bedankt voor de reactie.

Jij ook fijne Tweede Paasdag.

Groet Astrid

Reageer