Vraag

Apps via My T-Mobile app

Ik krijg die apps niet te zien, hoe kan dat

17 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Joop,

Zou je kunnen aangeven over welke apps je het precies hier hebt en wat hier dan niet te zien is? Zie je de apps bijvoorbeeld niet op je telefoon zelf of in de app store?

Geef ook gelijk even aan van welke telefoon met welke software je gebruik maakt, dan weten we dat ook gelijk! 🙂
Mijn telefoon is een LG g4 Android
Sorry, Andriod 5.1 Lolkipop
Reputatie 2
Je geeft maar antwoord op de halve vraag. Daardoor wordt het een beetje lastig om antwoord te geven op je probleem.

Welke apps mis je precies?
Ik krijg alleen de app van mijn verbruik te zien de rest is nada helemaal niets.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Joop,

Gaat het om de My T-Mobile App? Zo ja, als je op overzicht klikt dan kun je de andere opties ook openen zoals facturen, abonnement etc. Als je kunt aangeven wat je precies bedoelt dan kan ik je beter helpen.
Ik heb 14 dagen geleden een LG G 4 aangeschaft en kan via de T-Mobile apps geen app openen. Wat ik via T-Mobile wel kan zien, zijn mijn verbruiksgegevens maar, via de T-Mobile apps kan ik verder geen app zien dan wel ontvangen. Ik ben nog naar het filiaal in Hoofddorp gegaan, die konden niet helpen. Wat ik moest doen zeiden ze daar is de T-Mobile app op mijn telefoon verwijderen en opnieuw Downloaden. Dat heb ik gedaan, maar dat heeft niet geholpen, nogmaals ik kan via de T-Mobile apps niets ontvangen.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Het is een beetje onduidelijk wat je precies bedoeld met 'apps'.
Je opent de My T-Mobile app(licatie), en wat gaat er dan precies mis? Wat kun je niet?

Groet,
Reputatie 4
Badge +7
In het menu van de TM app staat T-Mobile apps, maar als je dat aantikt krijg je een lege pagina, er zijn dus geen apps zichtbaar, ik ervaar hetzelfde.
Eindelijk, ik ben niet de enige. T-Mobile doet niets, laat niets van zich horen en ik, ik moet het zelf maar oplossen. Lang leve de service van T-Mobile, het is beneden ieder peil. Dus pas goed op als je naar T-Mobile overstapt. Ik baal als een stekker.
Reputatie 6
Badge +17
Aah, nu snap ik hem. Bij mij werkt de 'T-Mobile Apps' pagina ook niet, ik heb het doorgegeven.

Als je geen problemen meld, gaat T-mobile er van uit dat het gewoon werkt.
Reputatie 6
Badge +17
Welke telefoons hebben jullie? Want op sommige toestellen werkt die functie namelijk wel.

Groet,
Reputatie 4
Badge +7
S6 en S6 edge+
Hallo allemaal. Wat bedoelen jullie met tmobil apps.wat kunnen we er mee doen met de apps??.wat voor apps.
Ik heb de Lg g4 gekocht.
Reputatie 6
Badge +17
@all,

Ahha, ik begrijp nu wat er bedoeld wordt. Bedankt voor de uitleg en het doorgeven! Ik ga dit gelijk doorgeven aan mijn collega die verantwoordelijk is voor de T-Mobile app. Hij zal er dan naar kijken en zo snel mogelijk zorgen voor een oplossing. Zodra ik hier meer over weet, laat ik dat weten in dit topic. Sorry voor het ongemak!
Hoi joop,

dankjewel voor het doorgeven van dit probleem. Na ons telefoongesprek wat we hier afgelopen week hadden heb ik dit probleem aangegeven bij onze app-ontwikkelaar. Zij gaan hiermee aan de slag om dit op te lossen. Helaas zal dit op korte termijn nog niet opgelost zijn, sorry hiervoor.

Normaal gesproken kunnen jullie op deze pagina een aantal apps vinden waar bijvoorbeeld een actie voor is, daar staat dan een link naar bijvoorbeeld de App Store van Apple. Voor nu kunnen jullie alle acties die T-Mobile heeft met andere apps vinden via deze webpagina: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/apps

Hopelijk zit daar iets tussen wat je leuk vindt!

Reageer