Beantwoord

Automatisch inloggen uitzetten My T-Mobile

• 4 januari 2017
  • 10 reacties
  • 863 Bekeken

Ik heb ongeveer een half jaar geleden als eens geklaagt bij de twitter webcare (https://twitter.com/Schoentoon/status/752998020300636164) over het niet kunnen uitzetten van het automatisch inloggen, hier ben ik toen ook bij geholpen. Echter log ik zojuist in op mijn hotspot en zie ik tot mijn verbazing dat deze feature 'gewoon' weer aanstaat.. Na even zoeken vind ik toch weer de optie om dit uit te zetten, maar tot mijn verbazing kan ik vanaf mijn andere computer (compleet andere sessie dus) gewoon nog met een druk op de knop inloggen. Zodra ik dit echter weer aanzet hoef ik niet eens op deze knop te klikken. Echter wil ik deze knop gewoon volledig weg hebben en enkel kunnen inloggen met wachtwoord. Aangezien dit single sign on via m'n telefoon nummer naar mijn mening ontzettend onveilig is, ik kan in principe niet eens vrienden op mijn hotspot laten zonder dat ze zo maar in kunnen loggen op mijn T-Mobile account... Dus in principe komt het er op neer, is er een mogelijkheid om dit single sign on gebeuren volledig uit te zetten dat het ook nooit meer aan komt of niet?
icon

Beste antwoord door BartR 4 januari 2017, 14:06

Hi!

Dankjewel voor het melden! Dit was een tijdje terug opgelost, maar blijkbaar nu weer stuk. Wij gaan even onderzoeken waar dit aan ligt, en gaan het voor je oplossen.

Bart
Bekijk origineel

10 reacties

Hi!

Dankjewel voor het melden! Dit was een tijdje terug opgelost, maar blijkbaar nu weer stuk. Wij gaan even onderzoeken waar dit aan ligt, en gaan het voor je oplossen.

Bart
Het is nog steeds niet opgelost.

Dit zou niet zo lang moeten duren.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Maarten,

Ervaar je exact hetzelfde probleem? Dat je automatisch inloggen niet kunt uitzetten? Zo ja, dan zet ik dit door naar de afdeling die hierover gaat.
Exact hetzelfde probleem, bij instellingen zet ik automatisch inloggen uit, en dan kan ik zonder ingelogd te zijn het weer aanzetten op mijn telefoon. (Wat ik persoonlijk erger vind is dat andere mensen op een getetherd netwerk OOK automatisch kunnen inloggen zelfs als ik het heb uitgezet).
Reputatie 7
Badge +20
Hi Maarten,

Ik heb dit direct voor jou doorgezet naar Bart (de collega die hierboven ook reageerde), hopelijk heeft hij hier een update over. Hij komt hier in ieder geval zo spoedig mogelijk op terug!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Maarten,

Van mijn collega heb ik bericht ontvangen dat het probleem opgelost zou zijn. Kun jij het ook weer eens testen? We horen graag of het weer werkt!
Zojuist liep ik hier ook tegenaan. Met name bij 4G voor thuis lijkt het me wel handig als dit goed zou werken, omdat meerdere gebruikers / apparaten dezelfde verbinding delen.

Als tijdelijke workaround heb ik uitgaande verbindingen naar het huidige www.t-mobile.nl IP adres (80.79.204.11) in mijn firewall geblokkeerd.
Reputatie 7
Badge +20
Hi ARvso5GP,

Vorige week leek dit opgelost te zijn, is dit bij jou niet (meer) het geval? Heeft het hiervoor wel goed gewerkt of ook niet?

Wel tof dat je een workaround hebt gevonden! 🙂
Vorige week leek dit opgelost te zijn, is dit bij jou niet (meer) het geval? Heeft het hiervoor wel goed gewerkt of ook niet?Mijn account is nieuw. Ik heb sinds vrijdag 4G voor Thuis en heb het daarbij behorende account pas zaterdag aangemaakt.

Het probleem is hetzelfde als wat Schoentoon en Maarten H beschrijven:

In 'My T-Mobile' heb ik bij 'Gegevens & instellingen' het 'Automatisch inloggen' op 'Uit' ingesteld.
Als ik nu naar https://www.t-mobile.nl/login ga, wordt toch de volgende tekst getoond:Je kunt automatisch inloggen
We herkennen jouw telefoonnummer via ons mobiele netwerk. Dit is handig als je voortaan voor 0970050##### geen gebruikersnaam en wachtwoord wilt gebruiken. Let op! Als jij je netwerk met anderen deelt, dan is het mogelijk dat zij jouw My T-Mobile gegevens kunnen inzien. Beveilig je verbinding (tethering of hotspot) daarom altijd met een goed wachtwoord.

Als ik op de 'Automatisch inloggen' knop druk, kan ik toch inloggen zonder wachtwoord en is de automatisch inloggen instelling gewijzigd van 'Uit' naar 'Aan'
Reputatie 7
Badge +20
Hey ARvso5GP,

Bedankt voor de snelle reactie! Ik heb dit gelijk bij de afdeling nagevraagd die hier over gaat. Hopelijk kunnen zij nog eens kijken of er misschien iets niet helemaal goed is opgepakt.

Zodra ik iets hoor dan laat ik het hier gelijk weten!

Reageer