Vraag

Automatisch verbinding met 4G netwerk

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Hallo,

T-mobile zou automatisch moeten inloggen op hun 4G netwerk. Dit doet het bij mij niet, en ik heb de instellingen nagekeken en opnieuw geprobeerd aan en uit te zetten, maar alles stond goed. Kan iemand mij hierbij helpen?

8 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi ArrisW,

Leuk dat je jouw vraag hier op de Community stelt. 🙂

Begrijp ik goed dat je toestel geen verbinding maakt met het 4G netwerk? Dit zou natuurlijk gewoon moeten werken als je toestel dit ondersteunt. Heeft dit in het verleden wel gewerkt? Kan je wel internetten via het 3G netwerk?

Op welke locatie probeer je verbinding te maken met het 4G netwerk en lukt het ook niet om verbinding te maken op andere locaties?

Zet voor de zekerheid je toestel één keer helemaal uit en weer aan. Ik ben erg benieuwd naar de antwoorden op de bovenstaande vragen. We gaan samen tot een oplossing komen ArrisW. 🙂
Hallo,

Mijn 4G doet het, ongeveer overal in nederland waar ik ben geweest. Maar het automatisch inloggen geeft altijd aan dat ik (waarschijnlijk) op een wifi netwerk zit, en dat tereijl mijn wifi uitstaat.
Reputatie 5
Badge +15
Hoi ArrisW,

Fijn dat 4G het wel helemaal goed doet! Volgens mij begrepen we je vraag niet helemaal correct, excuses!

Als ik het goed begrijp, lukt het automatisch inloggen in My T-Mobile dus niet helemaal soepel? Gaat het om de app of om de browser? Lukt het om een screenshot te maken van de melding? Ik heb het zelf ook nog even getest met mijn app, maar als ik deze open op Wifi, krijg ik deze melding niet. Ik ben dus erg benieuwd welke melding het precies is. Aan de hand daarvan ga ik uiteraard uitzoeken wat het probleem is. We gaan dit voor je oplossen, ArrisW!

Ik kijk uit naar je antwoord!
dit krijg ik elke keer te zien, ik kom er nooit automatisch in. ook niet via wifi
Reputatie 6
Badge +17
Hi ArrisW,

Dankjewel voor de screenshot. Ik heb je My T-Mobile account verwijderd zodat je een nieuwe kan aanmaken. Vaak lost dat dit soort problemen op. Laat je even weten of je deze melding ook krijgt als je een nieuw account hebt aangemaakt? Zo ja, dan zet ik dit door naar onze technische afdeling.

Ik hoor graag van je!
Hallo,

Ik heb opnieuw een account aangemaakt, en het werkt nogsteeds niet. Zelfs nadat ik instellingen uit en weer aangezet heb
Reputatie 6
Badge +17
Hi ArrisW,

Dankjewel voor je reactie! Wat jammer dat dit ook niet heeft geholpen. Ik heb dit daarom doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken! Zodra ze meer weten zullen ze contact met je opnemen!

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hi ArrisW,

Zou je eens kunnen controleren of je gebruik maakt van een VPN? Dat zou namelijk een oorzaak kunnen zijn. Mocht dat het geval zijn dan wil ik je adviseren om VPN uit te zetten en te controleren of het dan wel werkt. Mocht het werken dan ligt het aan de VPN en kun je in combinatie met niet automatisch verbinden met My T-Mobile. Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer