Beantwoord

Beheer Account door ander stopzetten

• 18 september 2019
  • 2 reacties
  • 1828 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik krijg in de app en op t-mobile.nl de volgende melding:
*************************************************************************************************
Let op: Je account wordt beheerd door een andere gebruiker
Je hebt hier eerder bericht over ontvangen. Mocht je dit alsnog stop willen zetten kan dit hier. Is dit buiten jouw weten om gebeurd, bel dan even met onze Klantenservice op 06 2400 1200.
*************************************************************************************************
Dat vind ik geen goed idee. Dus ik heb op hier geklikt maar dan krijg ik de melding dat ik geen rechten heb.
Dan maar bellen met T-mobile. Dat heb ik na 18 minuten opgegeven. Iemand een advies hoe ik dit zo snel mogelijk kan veranderen?

Dank je wel alvast Frank
icon

Beste antwoord door David 19 september 2019, 11:42

Hoi @Frank987,

Was het wel een bekende van je of niet? Zo niet, dan raad ik aan om voor de zekerheid ook nog even je wachtwoord te wijzigen. Better safe than sorry!

Ik heb het zojuist voor je aangepast, dus je bent nu zelf de enige beheerder van jouw My T-Mobile account. Als ik nog ergens anders bij kan helpen, dan hoor ik het graag van je!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Frank987,

Was het wel een bekende van je of niet? Zo niet, dan raad ik aan om voor de zekerheid ook nog even je wachtwoord te wijzigen. Better safe than sorry!

Ik heb het zojuist voor je aangepast, dus je bent nu zelf de enige beheerder van jouw My T-Mobile account. Als ik nog ergens anders bij kan helpen, dan hoor ik het graag van je!
Hallo David,

Zoooo, dank je wel zeg. Ik heb geen idee wie het was. Dus het advies heb ik zeker opgevolgd. Nogmaals dank je wel, dit geeft toch een veiliger gevoel.

Mvrgr Frank

Reageer