Belangrijk! Onderhoud T-Mobile Website & My T-Mobile

Reputatie 5
Door de steeds groeiende interesse in onze website en online service zullen er dit weekend werkzaamheden plaatsvinden. Hierdoor is de website tijdelijk niet bereikbaar op zaterdag 25 en zondag 26 juni.
Mochten jullie hierdoor ongemak ervaren dan bieden we hier onze excuses voor aan!

De werkzaamheden starten op zaterdag rond 18.00 uur en de verwachting is dat het in de loop van zondagavond zijn afgerond.

Zodra de werkzaamheden zijn afgerond dan laten we jullie dit ook weten.

17 reacties

Reputatie 5
We zijn weer helemaal online!

De werkzaamheden aan de T-Mobile Website en aan My T-Mobile zijn afgerond.
Hebben jullie nog vragen, klachten of opmerkingen over het onderhoud dan kunnen jullie die plaatsen in dit topic. Kom je een pagina tegen die niet werkt plaats dan een bericht en kopieer de link uit de adresbalk en zet deze in je bericht.

Namens T-Mobile onze welgemeende excuses als jullie door het onderhoud ongemak hebben ervaren.
Reputatie 4
Hoera, hoera, na een hele zondag onderhoud en updaten van My T-Mobile heb ik nu voor deze maand 1000000 MB (één miljoen!) tot mijn beschikking! Wat een weelde!
Reputatie 6
Badge +12
Zeker een groot ongemak :D

Forum werkte niet met inloggen dus rustig hier.
Belstatus via 1202 klopt niet bij mij dus schrok mij kapot !
Maar volgens my t-mobile heb ik alles nog, vreemd..
Reputatie 2
Hoi,
Sommige wijzigingen zijn volgens mij niet helemaal vlekkeloos.
Onder aanvraag van een nieuwe/extra simkaart, staat nog een stuk 'demo' tekst, betreft de volgende tekst:
'Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident'.
Wist niet echt waar ik het moest melden, vandaar maar hier. Leek mij een issue van de website wijziging.
Groetjes,
Virgil
Reputatie 6
Badge +12
@Virgil,

Ik zie die tekst niet hoor ?
Waar zie jij die dan?
Reputatie 6
je krijg op de website nog steeds bij toestel wijzigen toestel onbekend nu had het toch wel een keer goed kunnen zijn
Reputatie 2
Ik krijg net bij het opwaarderen via My T-Mobile van één van mijn Family nummers de melding "Er is een technische fout opgetreden. Probeer het later nog een keer." Betreft een éénmalige opwaardering met €5,-.
Reputatie 2
😞 ik wou mijn abbonnement wijzigen (lees kijken of ik nog de verlening kon doen, dat zou vandaag mogelijk moeten zijn daar 28 september huidig contract 'afloopt') kreeg ik de melding dat deze pagina niet mogelijk was neem kontakt op met de klantenservice.

Zijn er dan nu nog wel problemen met MyTmobile?
Reputatie 6
cbults welkom je zegt 28 sep. dan moet je vanaf 29 juni kunnen verlengen niet nu??
Reputatie 5
@pjb1950
Is dat probleem eindelijk opgelost!

@Dave6700
Op dit moment zien we meerdere problemen met de belstatus en deze zijn in onderzoek. Excuses voor het ongemak!

@Virgil
Welkom op het T-Mobile Forum!

Bedankt voor je melding!
Er waren vanochtend problemen met het bestellen van een simkaart. Dit probleem is ondertussen opgelost.

@arie61
Toestel wijzigen is helaas nog steeds een probleem. De volgende update verwachten we pas op 4 juli.

@ChimchaR
Dank je voor de melding!
We hebben verder geen meldingen dat opwaarderen van een Family nummer niet lukt. Als het later op de dag nog niet lukt dan wil ik dat graag van je weten via een privébericht.

@cbults
Als ik naar abonnement wijzigen ga dan krijg ik geen foutmelding. Je kan je abonnement verlengen vanaf 28 juni.

Reputatie 6
Badge +12
@Ries,

Bedankt 😃 weten jullie ook al wanneer dit is opgelost?
Reputatie 4
Jammer dat nu dag en datum niet meer kloppen: maandag 22 juli krijg ik mijn nieuwe beltegoed?? en het stond er zaterdag nog goed in: vrijdag 22 juli. Welke verbeteringen er zijn verricht is mij een raadsel....

Reputatie 5
@Dave6700
We laten het weten als de problemen zijn opgelost!

@pjb1950
De werkzaamheden waren vooral gericht op de werking en functionaliteit van de T-Mobile website en My T-Mobile.
Problemen zoals met de dag bij de belstatus, toestel wijzigen zijn nog lopende problemen waar men nog mee bezig is.
Reputatie 6
Badge +12
@Ries,

Nu is die helemaal kapot :(
Jammer dit.
Reputatie 5
@Dave6700
We zijn er mee bezig. Nog even geduld graag!
Reputatie 7
@Virgil,

Ik zie die tekst niet hoor ?
Waar zie jij die dan?

Hier krijg je volledig tekst en uitleg: http://www.lipsum.com/
Veel leesplezier

Reputatie 6
Badge +12
@Dave6700
We zijn er mee bezig. Nog even geduld graag!

Succes dan, als ik die 1000 smsjes mag houden vind ik het best :D
en dat beltegoed.

Reageer