Beantwoord

Belstatus klopt niet

Hallo, bij het inloggen op my tmobile zie ik dat ik nog maar 87 belminuten heb. Terwijl ik nog geen seconde gebeld heb deze maand. Hoe kan dit ??
icon

Beste antwoord door DavidK 4 mei 2015, 12:54

Hey RastaPyro,

Goed dat je hier even navraag naar doet! :)

Als ik bij je verbruiksstatus kijk zie ik nog 287 resterende belminuten staan, een flink verschil met de 87 die jij zag! Zie je dit nog steeds of is het ondertussen bij jou ook aangepast?

Ik ben benieuwd of dit bij jou ook zo staat en als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Bekijk origineel

4 reacties

Hoi David,
Ik zie nu ook dat het ondertussen is veranderd. Probleem is dus opgelost.
Bedankt voor de reactie.
Reputatie 7
Badge +20
Hey RastaPyro,

Goed dat je hier even navraag naar doet! :)

Als ik bij je verbruiksstatus kijk zie ik nog 287 resterende belminuten staan, een flink verschil met de 87 die jij zag! Zie je dit nog steeds of is het ondertussen bij jou ook aangepast?

Ik ben benieuwd of dit bij jou ook zo staat en als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Ik heb op 01-03-2015 mijn abonnement verlengd en de ingangsdatum is 30-06-2015. Dus dat lijkt mijn niet het geval te zijn.
Is er pas geleden iets gewijzigd aan je abonnement of heb je een nieuw abonnement? Dan kan het zijn dat je eerste maand een deelperiode is, en je dus niet voor een hele maand betaalt en dus ook gedeeltelijk tegoed krijgt.

Reageer