Betaalgegevens online wijzigen
Er wordt gemeld, dat betaalgevens in MyTmobile gewijzigd kunnen worden, maar de plek waar dat kan is niet vindbaar.
Hi Jack-T-Bone,
Zo te zien ben je vandaag telefonisch al geholpen door mijn collega Everwijn. Jouw rekeningnummer is nu gewijzigd. Het klopt trouwens wat Jan zegt, maar ik zie dat jij een zakelijk abonnement hebt, maar hier (nog) geen beheerder van bent. Het is handig om dit even te regelen, zodat je alles kunt regelen via My T-Mobile. 🙂
Zo te zien ben je vandaag telefonisch al geholpen door mijn collega Everwijn. Jouw rekeningnummer is nu gewijzigd. Het klopt trouwens wat Jan zegt, maar ik zie dat jij een zakelijk abonnement hebt, maar hier (nog) geen beheerder van bent. Het is handig om dit even te regelen, zodat je alles kunt regelen via My T-Mobile. 🙂
Probeer al een maand mijn bankrekeningnummer te wijzigen. Lukt niet ook niet via de app
Krijg steeds de melding:
“er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens….
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen (T-Mobile Klant 06- en 097-nummer) Inloggen (T-Mobile Klant, 06- en 097- nummer)
of
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.