Beantwoord

betaling via app niet meer mogelijk

• 30 april 2019
  • 4 reacties
  • 1680 Bekeken

ik kan geen aankopen meer doen in de app store terwijl ik dat voorheen wel kon , ik krijg een melding dat ik met dit abonnement geen aankopen kan doen ??
icon

Beste antwoord door CrisTien 30 april 2019, 16:35

Beste @marietje1370 In je account kan je als je geen betaalachterstanden hebt de blokkade verwijderen
Inloggen en kijken bij de blokkades. Je vind dat onder ‘mijn gegevens’
Aankopen in Google Play, Windows Store en Blackberry World

let op:
Per aankoop geldt een limiet van € 70,00. Koop je een app die duurder is, dan is het nodig een andere betaalmethode te selecteren. Ook is er een maandelijkse limiet, namelijk € 250,00. Deze maandelijkse limiet is per kalendermaand. Omdat je factuur niet gelijk loopt met de kalendermaand, kan het maximumbedrag op je factuur hoger uitvallen. Je kunt een overzicht van alle aankopen terugvinden in jouw Google Play account
Lees hier alles over aankopen doen via T-mobile
Bekijk origineel

4 reacties

ik heb van alles geprobeerd maar kan nog steeds niet factureren via tmobile
Reputatie 7
Badge +20
Beste @marietje1370 In je account kan je als je geen betaalachterstanden hebt de blokkade verwijderen
Inloggen en kijken bij de blokkades. Je vind dat onder ‘mijn gegevens’
Aankopen in Google Play, Windows Store en Blackberry World

let op:
Per aankoop geldt een limiet van € 70,00. Koop je een app die duurder is, dan is het nodig een andere betaalmethode te selecteren. Ook is er een maandelijkse limiet, namelijk € 250,00. Deze maandelijkse limiet is per kalendermaand. Omdat je factuur niet gelijk loopt met de kalendermaand, kan het maximumbedrag op je factuur hoger uitvallen. Je kunt een overzicht van alle aankopen terugvinden in jouw Google Play account
Lees hier alles over aankopen doen via T-mobile
dank voor je reactie maar er staan nergens blokkades op
Reputatie 7
Badge +20
@marietje1370 Ben je soms over je limiet heen?

Reageer