Beantwoord

bevestigingscode

  • 17 maart 2021
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

Probeer in te loggen op my t-mobile app, maar hiervoor zou ik een nieuwe inlog krijgen en per mail een bevestigingscode. Helaas na meerdere pogingen krijg ik helaas geen mail met de code, ook niet in spam e.d

hoe los ik dit op

mvg

F.Havinga 

icon

Beste antwoord door Wouter 17 maart 2021, 13:01

Krijg je op het scherm in de app waar je de code moet invullen "VerificationCodeSendFailed” te zien?

Als alternatief kan je een nieuw wachtwoord instellen via de website.

https://www.t-mobile.nl/my/inloggegevens-opvragen

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4

Krijg je op het scherm in de app waar je de code moet invullen "VerificationCodeSendFailed” te zien?

Als alternatief kan je een nieuw wachtwoord instellen via de website.

https://www.t-mobile.nl/my/inloggegevens-opvragen

Er staat helemaal niets op het scherm. Via de website die je gezonden hebt, wijzig ik gegevens en krijg ik wel een link van tmobile per sms maar niet op de mail en kan  ik mijn gegevens zien.Probeer ik dan opnieuw in te loggen op de app of via tmobile lukt het weer niet, heb ik weer de bevestigingscode nodig 

Reageer