Vraag

Blanco scherm My T-Mobile App

• 3 september 2017
  • 7 reacties
  • 246 Bekeken

Werkt niet, blanco

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen, je zou kunnen proberen om de app opnieuw te installeren dat wil nog wel eens helpen. Lukt dat niet dan even melden in dit onderwerp.
Wel zorgen dat je het wachtwoord nog weet.
Veel succes.
Mijn vrouw ondervindt hetzelfde probleem. Elke keer een wit scherm, ook na een aantal keren downloaden van de app.
Bij mij het zelfde, blanco en meerdere keren de app al gedownload.
Reputatie 7
Badge +20
Zet er even bij met welk merk gsm/tablet misschien weet de moderator dan sneller waar de fout zit.
Ik heb en op iPad en IPhone 6 geen last. Kunnen jullie wel op de site de gegevens zien?
Reputatie 7
Badge +20
Hi allemaal,

Zo te zien gaat er inderdaad iets mis bij de My T-Mobile App! Zouden jullie kunnen aangeven van welke telefoon jullie gebruikmaken en welke versie software hier op staat? Probeer inderdaad, zoals CrisTien al heeft geopperd, ook even de My T-Mobile App opnieuw te installeren. Ik begrijp dat een aantal van jullie dit ook al getest had, maar probeer het vandaag nog eens, voor de zekerheid!

Ik ben erg benieuwd naar jullie reactie en hopelijk kunnen we dit gauw oplossen!
Goede dag

Bij mij ook een blanco scherm .heb een iPhone se en iOS 10.3.3 .
Ook een paar keer opnieuw geïnstalleerd maar het helpt niet maar via safari kan ik wel op nu t-mobile.

Groetjes,
Edwin.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Edwin,

Hoe staat het er op dit moment mee? Er was een update doorgevoerd die het probleem op zou moeten lossen, heb jij ook de laatste versie van de My T-Mobile app geïnstalleerd? In deze update was het probleem met het blanco scherm opgelost, dus ik hoop dat dit ook voor jou werkt!

Reageer