Beantwoord

Bug in app

• 14 januari 2016
  • 21 reacties
  • 310 Bekeken

Er zit een fout in de My T-mobile app. Bij het aanklikken krijg ik steeds de melding dat ie traag kan zijn en dat ik 'm moet vernieuwen in de app store..... Vind één keer wel genoeg!
icon

Beste antwoord door Amy 15 januari 2016, 09:07

Hoi allemaal,

Goed dat jullie hier een topic over gestart zijn! Er waren inderdaad problemen met onze iOS app.

De app-ontwikkelaar heeft gisteren een nieuwe app versie opgeleverd en deze is sinds gisteravond beschikbaar voor alle iOS gebruikers. Alle iOS gebruikers worden geforceerd om de 3.6 versie te downloaden. In de nieuwe app vinden vrijwel geen foutmeldingen plaats. Mocht dit wel het geval zijn dan willen we je vragen om de App opnieuw te installeren.

Hoe gaat het momenteel bij jullie? Krijgen jullie nog veel foutmeldingen te zien? :8
Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

Ik heb een aantal vraagjes:
- Heb je de nieuwste update van de T-Mobile app geïnstalleerd?
- Welk toestel heb je?
- Zou het mogelijk kunnen zijn om een screenshot te delen?

Groet,
Bij mij hetzelfde probleem op IPhone 6
Reputatie 6
Badge +17
Ik heb dit probleem niet, dus ik vind het een beetje vreemd.
Ik maak gebruik van Android 4.4.4.
ik zal de foto bijvoegen van wat telkens naar voren komt
Reputatie 6
Badge +17
En wat gebeurt er als je op "Update" drukt?

Groet,
Dan gaat hij naar de appstore en geeft aan "open".
De update heeft vanmorgen al plaats gevonden..
Reputatie 6
Badge +17
Dat is vreemd. Heb je al geprobeerd om je telefoon opnieuw op te starten?

Groet,
Ja meerdere malen
Reputatie 6
Badge +17
Ja meerdere malen
Dan weet ik het helaas ook niet. Je kunt proberen om de app opnieuw te installeren.
Als het nog steeds niet lukt, kun je dan het beste even wachten tot dat een T-Mobile medewerker reageert.

Groet,
Oké dank je!
Ik heb helaas ook dezelfde probleem.
Hetzelfde probleem op een Iphone 6s plus
Heb zojuist de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd , hij doet het weer!
Hallo! Heb een IPhone 4S en krijg hetzelfde beeld als kappertjerob. En als je update (wat ik ook allang gedaan heb) en je tikt open aan krijg je weer datzelfde scherm
Heb inmiddels de app ook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en kreeg eerst 'gegevens ophalen niet mogelijk' en na opnieuw inloggen 'gegevens ophalen nu niet mogelijk, probeer het over 15 min. nog eens'......
Ik heb geen enkel probleem ondervonden met mijn Iphone 6. Het enige wat ik kan bedenken als het echt niet meer werkt is dat jou telefoon misschien gedateerd is. De T-Mobile App wordt geupdate zodat deze goed werkt op de nieuwste IOS versies. Oude telefoons krijgen soms geen software updates meer. Wanneer dat het geval is kan het dus dat de app niet goed meer werkt.
Kijk dus eens of jou Iphone een update heeft voor IOS. Kan misschien helpen.
Da's vreemd dat Apple de 4S nog steeds ondersteunt en T-Mobile (die de telefoon een dik jaar geleden geleverd heeft) niet........
Pfff...eindelijk.... Na 3 nieuwe pogingen is het gelukt!
Reputatie 7
Badge +15
Hoi allemaal,

Goed dat jullie hier een topic over gestart zijn! Er waren inderdaad problemen met onze iOS app.

De app-ontwikkelaar heeft gisteren een nieuwe app versie opgeleverd en deze is sinds gisteravond beschikbaar voor alle iOS gebruikers. Alle iOS gebruikers worden geforceerd om de 3.6 versie te downloaden. In de nieuwe app vinden vrijwel geen foutmeldingen plaats. Mocht dit wel het geval zijn dan willen we je vragen om de App opnieuw te installeren.

Hoe gaat het momenteel bij jullie? Krijgen jullie nog veel foutmeldingen te zien? :8
Dank je Amy, hij doet het gelukkig weer als vanouds!
Reputatie 7
Badge +15
Dat is goed om te horen Rieke!

Thanks voor de terugkoppeling. Mocht je nog ergens vragen over hebben dan weet je ons te vinden! 😉

Reageer