Bugs in versie 5.3.10 (iOS)

• 19 juli 2019
  • 1 reactie
  • 2249 Bekeken

Hallo,

Hierbij wil ik wat bugs melden na de update naar 5.3.10 op een iPhone 7 (niet de plus) met iOS 10.3.3.

1: Bij de eerste keer openen na de update moet men geforceerd opnieuw een account aanmaken terwijl ik dat al heb. Na invullen van mijn mobiele nummer liep de app vast (frozen) en moest ik hem sluiten.

2: De tweede keer openen zag ik het volgende:

De login knop is rechtsonder bijna uit beeld en de "ik heb nog geen account" link is uit beeld.

3: Na inloggen werd mij gevraagd om een pincode in te stellen (ondanks dit al eerder gedaan was). Maar er was geen toetsenbord in mijn scherm:

4: Vervolgens heb ik de app weer opnieuw afgesloten en opgestart. Vervolgens krijg het volgende in beeld:

Nu is het toetsenbord wel zichtbaar, maar is boven een waarschuwing wat ik eerst moet beantwoorden voordat ik het toetsenbord zou mogen gebruiken, alleen de opties zijn niet te bereiken. De oplossing voor mij was tijdens het laadscherm zo snel mogelijk op "later" drukken zodat net op tijd de waarschuwing weg ging en het toetsenbord automatisch zichtbaar werd en dan zonder problemen te gebruiken is.

Vanaf nu elk moment dat ik de app open zie ik geen problemen verder.

Ik hoop dat dit voldoende informatie is en de oplossingen opgelost kunnen worden.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @PMK Je kan proberen de iPhone te update naar versie 12.3.1
Het kan heel goed aan jouw IOS versie liggen.
Probeer het eens, volgens mij moet het dan verholpen zijn.
Ik heb een iPhone 6 en een iPhone Max en deze telefoons hebben geen problemen met de app.
Laat even weten of het lukt!?
Fijn weekend!

Reageer