Beantwoord

Bundel en verbruiksoverzicht kloppen niet

Ik heb een nieuw zakelijk abonnement, deze maand omgezet van particulier naar zakelijk. Nu keek ik bij mijn verbruiksoverzicht en daar staan nog de gegevens in van mijn oude bundel en dat ik per 8 april weer nieuw etc. etc. Wanneer wordt dit aangepast?
icon

Beste antwoord door Issam 31 maart 2016, 15:34

Hi hi Jazzyjanice,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt, we helpen je graag verder! Neem ook een kijkje in het voorstel topic. We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn. :)

Gaaf dat je bent overgestapt naar een zakelijk abonnement. Ben je toevallig onlangs een eigen bedrijf begonnen? Ben je lang bezig geweest met de voorbereidingen? Ik wens je er in ieder geval heel veel succes mee!

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Het lijkt me in deze situatie het verstandigst om je oude My T-Mobile account te verwijderen en een nieuwe aan te maken. Bij de overstap van particulier naar zakelijk en andersom kunnen de oude gegevens soms tot een paar weken zichtbaar blijven. Wij kunnen je My T-Mobile account verwijderen zodat je een nieuwe kan aanmaken, ga je hiermee akkoord? Dit heeft verder geen gevolgen voor je abonnement of voorwaarden.

We wachten je reactie af. Als je nog aanvullende vragen hebt dan weet je ons te vinden, we staan je graag te woord!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi hi Jazzyjanice,

Welkom op het T-Mobile Forum. Leuk dat je hier je vraag stelt, we helpen je graag verder! Neem ook een kijkje in het voorstel topic. We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn. :)

Gaaf dat je bent overgestapt naar een zakelijk abonnement. Ben je toevallig onlangs een eigen bedrijf begonnen? Ben je lang bezig geweest met de voorbereidingen? Ik wens je er in ieder geval heel veel succes mee!

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Het lijkt me in deze situatie het verstandigst om je oude My T-Mobile account te verwijderen en een nieuwe aan te maken. Bij de overstap van particulier naar zakelijk en andersom kunnen de oude gegevens soms tot een paar weken zichtbaar blijven. Wij kunnen je My T-Mobile account verwijderen zodat je een nieuwe kan aanmaken, ga je hiermee akkoord? Dit heeft verder geen gevolgen voor je abonnement of voorwaarden.

We wachten je reactie af. Als je nog aanvullende vragen hebt dan weet je ons te vinden, we staan je graag te woord!
Beste Issam, dankjewel voor je snelle reactie. Al een paar jaar een eigen bedrijf maar bedacht me dat zakelijk abonnement voor mij voordeliger is. Dankjewel dat zou ik fijn vinden. Dus jullie verwijderen mijn account en ik maak een nieuwe aan. Ik heb nog een vraagje nl ik heb onbeperkt bellen nl en 300 min eu. Alleen zijn er nu al minuten afgegaan terwijl ik gewoon nog in NL ben gebleven. Of zitten er beperkingen aan onbeperkt. Dankjewel!
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen Jazzyjanice,

Een zakelijk abonnement kan inderdaad een aantal voordelen hebben, goed dat je over bent gegaan van particulier naar zakelijk. 🙂

Zoals Issam al voorstelde heb ik zojuist je account verwijderd, je kunt nu een nieuw My T-Mobile account aanmaken. Laat je weten of je alles na het aanmaken wel goed ziet? Het kan overigens bij een nieuw account 24 uur duren voor alle gegevens helemaal up-to-date zijn.

Wat je bundel betreft: Op 27 maart is je zakelijke contract ingegaan. Omdat je iedere maand op de 8e je nieuwe bundels ontvangt heb je dit keer een gedeelte van je bundel ontvangen. Namelijk van 27 maart tot 8 april. Op 8 april ontvang je jouw nieuwe bundels en dan krijg je deze natuurlijk wel voor een volledige maand (tot 8 mei). Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt? 🙂

Reageer