Beantwoord

contract opgezegd en op onverklaarbare wijze ingetrokken

na de contractperiode te hebben doorlopen heb ik via my t-mobile het abonnement opgezegd.
de bevestiging per mail ontvangen.
Bij een controle op my t-mobile is dit nergens zichtbaar. er is geen mail ontvangen dat de opzegging ingetrokken is en op welke wijze. heeft iemand hier ervaring mee?
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 januari 2019, 16:24

Hoi,

Ik ben meteen even met je mee gaan kijken, maar ik zie dat er inmiddels al een gesprek loopt via Messenger en dat het in dit geval om een fraude-zaak gaat. Gelukkig zijn mijn collega's jou al goed aan het helpen hiermee, dus dat is fijn! Om deze reden denk ik dat het het beste is om het gesprek via dat kanaal te blijven houden, omdat alles anders door elkaar gaat lopen.

Mochten wij je hier op de Community in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, dan ben je hier natuurlijk altijd welkom.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi,

Ik ben meteen even met je mee gaan kijken, maar ik zie dat er inmiddels al een gesprek loopt via Messenger en dat het in dit geval om een fraude-zaak gaat. Gelukkig zijn mijn collega's jou al goed aan het helpen hiermee, dus dat is fijn! Om deze reden denk ik dat het het beste is om het gesprek via dat kanaal te blijven houden, omdat alles anders door elkaar gaat lopen.

Mochten wij je hier op de Community in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, dan ben je hier natuurlijk altijd welkom.

Reageer