Beantwoord

Dashboard werkt niet

• 9 januari 2021
  • 6 reacties
  • 299 Bekeken

dashboard wordt niet geladen. kan geen weekendbundel aanvragen 

icon

Beste antwoord door Hajar 10 januari 2021, 11:45

Hi @daniell39 

We ervaren momenten problemen met de My T-Mobile omgeving. Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen!

Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @daniell39 

We ervaren momenten problemen met de My T-Mobile omgeving. Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen!

Excuses voor het ongemak!

kan iemand een bundel voor me aanzetten.  ben vanaf vrijdag al mee bezig.wil graag internetten

Reputatie 7
Badge +20

Hi @daniell39 

Ik zie dat je gister compensatie tegoed hebt gekregen van een collega en dat je nog MB’s over hebt. Zodra de storing is verholpen dan kun je weer een bundel activeren. Excuses voor het ongemak!

1000mb is zo op. kan een half uur film kijken en dat is het..vandaag 500mb  erbij gekregen en dat is ook bijna op. 5x gehoord dat het in een paar uur opgelost zou zijn. iemand kan toch een dagbundel aanzetten en van me tegoed afhalen.

hoi. ik heb op maandag een dagbundel genomen en om 22:00 stopt het internet en me mb ter compensatie van het weekend is ook weg..moet nu 2x een dagbundel nemen op het zelfde dag.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @daniell39 

De issues met My T-Mobile zijn inmiddels verholpen dus als het goed is kan jij weer vanuit My T-Mobile bundels toevoegen. Ik zie dat je nu een actieve Unlimited data voor een dag bundel hebt. Werkt hiermee alles naar behoren?

Reageer