Vraag

Dataverbruik specificatie klopt niet

• 24 april 2017
  • 3 reacties
  • 203 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
  • is een legendarische user
  • 153 reacties
Ik zie dat de specificatie van het dataverbruik niet klopt, zowel in de app als op de site.
Mijn nieuwe bundel gaat in op de 17e. In het totale verbruik gaat dat goed, maar als ik naar de specificatie kijk dan wordt daar de 16e daar ook meegenomen. Deze maand voor mij een verschil van 717 Mb...

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Eric,

Leuk om te zien dat je de laatste tijd zo actief bent op het forum en ook andere klanten helpt! 🙂 Dat waarderen we erg!

Zo te lezen gaat er inderdaad even iets niet goed met de details van jouw verbruik. Mogelijk is My T-Mobile gewoon even in de war. Heb je toevallig het verbruik van de afgelopen dagen al bij elkaar opgeteld, klopt het dan inderdaad niet? Ik zie dat je niet bent ingelogd met jouw My T-Mobile account. Kun je alsnog inloggen met jouw My T-Mobile op het forum en hier reageren? Dan kijk ik met jou mee! Mocht er inderdaad iets niet kloppen, dan geef ik dat door aan onze IT-afdeling zodat zij ernaar kunnen kijken.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Thalina,

Gezellig hier, en als je dan nog wat kan doen om te helpen ook... ;-)

Als ik nu kijk dan heb ik nog 9320 Mb van de 10000. Dus 680 gebruikt. Dat komt ongeveer overeen met wat mijn eigen telefoon/appje zegt, namelijk 694 Mb gebruikt.
Volgens de specificatie is er op de hoofdsim 1208 Mb verbruikt in de periode 16-4 tm 24-4. Die telling klopt. Verschil zit in verbruik 16-4 die in de specificatie wél wordt meegenomen en het verbruik van vandaag dat daar (nog) niet wordt meegenomen..

Ik weet niet beter dan dat ik al ingelogd ben met mijn My T-Mobile account, dus geen idee wat ik anders moet doen :? Als ik op m'n telefoon via My T-Mobile probeer in te loggen dan moet ik wel een nieuwe gebruikersnaam aanmaken maar dat gaat vervolgens niet omdat er al een account aan dat emailadres hangt (=dit account). Overigens zou het aanmaken van een gebruikersnaam betekenen dat ik hier dan een derde account zou hebben, niet zo zinvol lijkt me... Dus #ikkenieweetnie
Reputatie 4
Hi Eric,

Het is altijd gezellig op het forum. Nog leuker met jou erbij! 🆒

Er is denk ik sprake van een vertraging met het verwerken van de MB's. Ik zou je willen vragen om het nog even in de gaten te houden. Kan je mij in een privébericht jouw 06-nummer, geboortedatum en adresgegevens toesturen? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en maak ik meteen een melding van de inlogproblemen die je hebt op het forum. Dan kunnen wij dat voor je onderzoeken en oplossen. We willen natuurlijk wel van jouw aanwezigheid blijven genieten op het forum. :D

Ik hoor graag van je!

Reageer