Beantwoord

De app herkent de server niet

• 19 juli 2017
  • 7 reacties
  • 159 Bekeken

Ik krijg de app niet geactiveerd. Hij geeft aan dat hij de server niet herkent. Wat moet ik doen
icon

Beste antwoord door Sam- 20 juli 2017, 12:58

Hey Mstr,

Welkom op het forum. :)

Erg vreemd. Deze melding heb ik niet eerder voorbij zien komen. Klopt het dat dit over de My T-Mobile applicatie gaat? Heb je de applicatie al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Kan je de My T-Mobile omgeving wel bezoeken via de browser?

Welk toestel gebruik je en welke software versie staat hier op? We helpen je graag verder Mstr!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hey Mstr,

Welkom op het forum. :)

Erg vreemd. Deze melding heb ik niet eerder voorbij zien komen. Klopt het dat dit over de My T-Mobile applicatie gaat? Heb je de applicatie al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Kan je de My T-Mobile omgeving wel bezoeken via de browser?

Welk toestel gebruik je en welke software versie staat hier op? We helpen je graag verder Mstr!
Opeens is het toch gelukt net een half uur g3leden ongeveer. Werkelijk geen idee. Maar nu probeer ik het nummer van mijn dochter aan deen app toe te voegen zodat ik haar verbruik en factuur in de gaten kan houden. Hoe moet dit? Anders graag een nummer waar ik naar toe kan bellen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mstr,

Aaah wat fijn dat het nu werkt. In dit topic staat stapsgewijs uitgelegd hoe je een account kan toevoegen. Laat je even weten of het is gelukt?
Nee jammer genoeg lukt het niet. Of ik kan de juiste topic niet vinden. Maar zoals het uitgelegd staat lukt het niet. Tevens kan mije dochter met haar telefoon iet bellen. Ze heeft hetzelfde toestel en abonnement als mij.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mstr,

Opmerkelijk dat het niet lukt.. Het gaat om het topic waar Hajar naar linkte, had je die gevonden? Dat is dus deze link: https://forum.t-mobile.nl/my-t-mobile-en-my-t-mobile-app-397/meerdere-nummers-op-1-account-275533

Dit is ook precies hoe het moet, zou je anders kunnen aangeven welke foutmelding er naar voren komt wanneer je haar toe probeert te voegen? Kan jouw dochter iemand anders wel gewoon bellen? Via haar My T-Mobile kan zij kijken of er misschien een factuur of iets dergelijks open staat. Kijk even of het haar wel lukt om iemand anders te bereiken.

We zien jouw reactie graag tegemoet!
Allebei bedankt voor jullie hulp. Het is gelukt. Blij mee.

Mijn dochter kan helemaal niemand bellen. Ook bij instellingen staat volgens mij alles goed. Kan ik hier nog bij geholpen worden
Reputatie 4
Hoi Mstr,

Fijn om te horen dat het is gelukt!

Het blijft wel vreemd dat jouw dochter niet kan bellen met haar telefoonnummer. Gaat het om het telefoonnummer wat eindigt op *407? Als ik in het systeem kijk bij dat telefoonnummer, dan zie ik geen blokkades of een betalingsachterstand. Dus daar kan het niet aan liggen.

Heeft ze dit probleem op één locatie of overal? Kan ze wel gebeld worden? Heb je trouwens al een kruistest geprobeerd? Dat betekent dat je haar simkaart in een ander toestel plaatst en kijkt of ze dan wel kan bellen. Als dat namelijk het geval is, dan weten wij dat het aan het toestel ligt. Kan ze dan nog steeds niet bellen? Dan is er een grote kans dat het aan de simkaart ligt. Een beschadigde of verouderde simkaart kan zorgen voor netwerkproblemen. Meer informatie kan je hier vinden.

Zou je dat willen uitproberen en ons laten weten wat de uitkomst is? Dan kunnen wij je verder helpen. 🙂

Reageer