Beantwoord

email adres veranderen

• 15 juli 2014
  • 4 reacties
  • 345 Bekeken

Ik heb me eerder al met dit nummer geregistreerd maar mijn email adres wil ik veranderen omdat dat niet meer klopt...Hoe kan ik dat doen??
icon

Beste antwoord door Tom 17 juli 2014, 16:45

@ssssss Welkom!

Goed dat je dit even bij ons navraagt zodat wij je hierbij kunnen helpen! Je kunt op deze pagina wanneer je bent ingelogd op je My T-Mobile account bij 'E-mail adres' kiezen voor 'wijzigen'.

Mocht dit niet lukken stuur mij dan even een privébericht met het juiste e-mailadres en ter controle je postcode en geboortedatum. :)

Hou je mij even op de hoogte?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
@ssssss Welkom!

Goed dat je dit even bij ons navraagt zodat wij je hierbij kunnen helpen! Je kunt op deze pagina wanneer je bent ingelogd op je My T-Mobile account bij 'E-mail adres' kiezen voor 'wijzigen'.

Mocht dit niet lukken stuur mij dan even een privébericht met het juiste e-mailadres en ter controle je postcode en geboortedatum. :)

Hou je mij even op de hoogte?
Helaas heeft dit bij mij geen effect. Krijg de e-mails van 'My T Mobile' netjes op het nieuwe e-mailadres maar die van de 'Community' komen nog altijd op de oude e-mailadres. Hoe is dit op te lossen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mysterion X,

Als je mij een privébericht stuurt met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en het juiste e-mailadres dan kan ik dat voor je wijzigen. Ik zie je bericht graag tegemoet! 🙂
Dag!
Het lukt niet mijn emailadres te veranderen, ik krijg emails over tmobile thuis op het oude, terwijl mobiel account wel het goede adres kent.
Mag ik een bericht sturen met verzoek om te wijzigen?

update....het is gelukt, wachtwoord wijzigen duurde een tijd.

Reageer