Beantwoord

EU MB's in My T-Mobile app kloppen niet

• 28 september 2016
  • 10 reacties
  • 208 Bekeken

Ik zit in Portugal, volgens de app heb ik nog 4mb uit mijn 250mb buitenland tegoed en kan dus geen T&S bundel aanschaffen, maar elke app en website die ik open geeft aan dat ik geen actieve bundel heb en https://t-mobile.nl/roaming opent ook niet. Bellen had vanavond geen zin vanwege de extra lange wachttijd en uit de chat ben ik uitgegooid na wachten van plaats 33 tot plaats 19! Hoe is dit op te lossen zodat ik morgen weer internet heb T-mobile? P.s. Ik heb mijn iPhone ook al 2 x op nieuw opgestart zonder resultaat..
icon

Beste antwoord door Thalina 29 september 2016, 10:04

Hoi Richard,

Allereerst welkom op het forum!

Wat heerlijk dat je in Portugal bent, beetje mooi weer daar? 🙂 Natuurlijk wel zo fijn als je ook daar gewoon gebruik kunt maken van internet! Gisteren hadden we een storing waardoor een aantal klanten in de My T-Mobile App niet de juiste hoeveelheid MB's zagen die ze verbruikt hebben van de buitenlandbundel. Na de laatste iOS update stond er onder meer bij jou 4MB en niet de werkelijke status van de MB's die je nog kon gebruiken. Maar goed nieuws: het probleem is opgelost. Er is een nieuwe My T-Mobile app versie vrijgegeven. Als je deze update installeert, zie je weer het juiste aantal verbruikte MB's.

Laat je even weten of het gelukt is? Fijne tijd nog toegewenst in Portugal!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Richard,

Allereerst welkom op het forum!

Wat heerlijk dat je in Portugal bent, beetje mooi weer daar? 🙂 Natuurlijk wel zo fijn als je ook daar gewoon gebruik kunt maken van internet! Gisteren hadden we een storing waardoor een aantal klanten in de My T-Mobile App niet de juiste hoeveelheid MB's zagen die ze verbruikt hebben van de buitenlandbundel. Na de laatste iOS update stond er onder meer bij jou 4MB en niet de werkelijke status van de MB's die je nog kon gebruiken. Maar goed nieuws: het probleem is opgelost. Er is een nieuwe My T-Mobile app versie vrijgegeven. Als je deze update installeert, zie je weer het juiste aantal verbruikte MB's.

Laat je even weten of het gelukt is? Fijne tijd nog toegewenst in Portugal!
Hi Thalina, het is idd heerlijk weer hier, maar helaas nog steeds geen mobiel internet.. Via wifi heb ik inmiddels gezien dat de app eergisteren, de 27ste, is geupdate. Op de roaming pagina staat dat ik nog 48 mb heb, in de app nog steeds 4 mb maar ik kan niks openen op 3g/4g.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Richard,

Heb je naar aanleiding van Thalina haar bericht wel de laatste update geïnstalleerd? In ons systeem zie ik ook terug dat je nog 48 MB hebt, in de nieuwe versie van de app zou dit ook zichtbaar moeten zijn.

Het niet hebben van internet kan andere oorzaken hebben. Ik heb gelijk gekeken of er wellicht een blokkade op het gebruik in het buitenland staat, maar dit is niet het geval. In dit topic wordt in het eerste bericht uitgelegd wat je kunt proberen om dit op te lossen. Controleer vooral even de instellingen van je telefoon en kies ook eens handmatig een andere provider.

Ik hoor graag van je of het gelukt is! 🙂
Hallo David,
Ik heb versie 3.8.1, er is daarna nog geen update geweest. Ik heb handmatig een andere provider geselecteerd met het zelfde resultaat. In de app staat nog steeds 4 mb en mobiel internet doet het nog steeds niet. De provider die automatisch gekozen wordt is MEO, het alternatief is NOS. Vodafone P doet helemaal niks (lijkt me logisch?)
P.s. Ik net de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar die blijft op 4 mb staan.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Richard,

Lekker op vakantie? Ik zag op Facebook al wat jaloersmakende foto's voorbij komen. 😉

Vreemd dat het allemaal niet mee wilt werken. De storing met de '4 MB' zou opgelost moeten zijn. Zo te zien heb jij hier nog wel mee te maken. Ik heb de nieuwste versie van de My T-Mobile App even opgezocht op iTunes en dat is 3.8.2. Zo te lezen zit jij nog op één versie eerder. Zou je nog eens kunnen checken of je kunt updaten naar de nieuwere versie?

Laat maar even weten of het lukt. Mocht het niet werken dan kunnen we voor je naar een andere oplossing kijken!
Hi Amy,
Het is heerlijk hier! Alleen nog steeds geen mobiel internet..
Hi Amy,
Het is heerlijk hier! Alleen nog steeds geen mobiel internet..
Bedankt voor jullie meedenken, nu de nieuwe maandbundel is geactiveerd werkt alles weer!
Mvgr,
Richard
Reputatie 7
Badge +15
Hey Richard,

Fijn dat het met de ingang van de nieuwe maand weer werkt! Mocht je weer door je MB's in je bundel zijn en het niet lukken om een Travel & Surf bundel te activeren dan weet je ons te vinden! Je kunt dan voor de zekerheid nog even checken of je de app kunt updaten en anders helpen we je hier verder.

Heel veel plezier nog daar! Ben jaloers 😉.

Reageer