Beantwoord

Europese belminuten niet te zien in de app

Waarom kan ik in my t-mobile aap niet zien hoeveel Europees belminuten ik nog over heb?
icon

Beste antwoord door David 11 december 2018, 14:04

Hi @Kmiliface,

Dit is inderdaad een bug in de software van de My T-Mobile App bij iOS. Deze week komt er een nieuwe update waar de fix voor dit probleem in zit! Sorry voor het ongemak, maar het is dus bijna opgelost! 😁

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Kmiliface,

Dat zou je wel moeten kunnen zien! Ik heb meteen even meegekeken op mijn eigen telefoon. Ik heb een iPhone en ook een Unlimited abonnement. Bij mij is de bundel inderdaad ook niet in de app te zien. Bij een collega met Android is deze wel te zien, dus ik vermoed dat hier iets misgaat of dat het een verschil in besturingssystemen is. Ik heb dit daarom meteen even neergelegd bij de ontwikkelaar van de app.

Voor nu wil ik je in elk geval alvast bedanken voor het aankaarten en zodra ik antwoord van hem heb, kom ik uiteraard bij je terug!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Kmiliface,

Dit is inderdaad een bug in de software van de My T-Mobile App bij iOS. Deze week komt er een nieuwe update waar de fix voor dit probleem in zit! Sorry voor het ongemak, maar het is dus bijna opgelost! 😁

Reageer