Vraag

Facturen inzien My t-Mobile Prepaid >> Sim Only abbonement

• 17 september 2016
  • 7 reacties
  • 186 Bekeken

Ik ben altijd prepaid klant geweest en vanaf nu heb ik Sim Only, Maar hoe zit het precies met mijn facturen? Ik heb altijd voor mijn prepaid simkaart een My-T-mobile account gehad. Kan ik hetzelfde account blijven gebruiken voor mijn facturen en andere informatie in te kunnen zien m.b.t. mijn abbonement of moet ik een nieuw account aanmaken?
Als ik in me orderbevestiging kijk zie ik het volgende; ''Wij hebben alvast een My T-Mobile login voor je aangemaakt''
Als ik op de bijgeleverde link klik kom ik gewoon bij het inlogscherm terecht.

7 reacties

Hallo,

Heeft u al ingelogd met de gegevens waarmee u altijd al inlogde?
Als dat niet werkt kunt u overwegen om het wachtwoord te laten resetten d.m.v. de wachtwoord vergeten button
Ja ik kan gewoon inloggen. Dat is niet het probleem, Het gaat mij er om of het mogelijk is dat ik met mijn huidige My T-Mobile account binnenkort ook me abbonement kan beheren of dien ik echt een nieuw My T-Mobile account aan te maken?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mikekruk,

Goede vraag! Ik zie dat je bent ingelogd met een Prepaid-nummer. Heb je een nieuw, tweede nummer voor het abonnement? In dat geval moet je namelijk wel een nieuw My T-Mobile-account aanmaken. Als je het nummer behoudt, gaat je klantnummer en account mee, maar dat is op dit moment dus niet aan de orde.

Als je twee nummers hebt, heb je wel 2 aparte accounts nodig, omdat dit gekoppeld is aan je klantnummer. Je kunt dan wel via de My T-Mobile App de nummers allebei toevoegen, zodat je dit simpel kunt inzien.

Laat je weten of het allemaal gelukt is?
Beste David,

Bedankt voor je antwoord, Hierbij mijn reactie;
Ik heb momenteel een tweede nummer maar ik heb nummerbehoud aangevraagd die als het goed is op 26-09-2016 wordt overgezet van mijn prepaid naar me abbonement.

Ik kan er nu dus vanuit gaan dat vanaf 26-09 mijn My T-Mobile account is gewijzigd naar de abbonementsvorm en kan ik me facturen dus via mijn huidige account inzien?
Helaas komt de overzetting net slecht uit want op 26-09 zit ik net in het buitenland. Dus maar hopen dat alles goed verloopt!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Mikekruk,

Ik zie inderdaad dat je nummerportering goedgekeurd is voor 26 september. Je nummer gaat dan automatisch over naar de nieuwe aansluiting en je My T-Mobile account behoort gewoon netjes met jou mee te verhuizen.

Maar is sommige gevallen kan het helaas voorkomen dat je een error krijgt bij het inloggen. Geef ons dan even een seintje hier. Wij kunnen je account dan verwijderen onder het oude klantnummer waarna jij een nieuw account kunt aanmaken onder je nieuwe klantnummer. Om er zeker van te zijn dat dit goedkomt zouden we ook nu je huidige account al kunnen verwijderen. Je kunt dan op de 26e direct je nieuwe account aanmaken. Laat maar weten of je dit wilt! 🙂
Beste Amy,

Ik wacht dan nog tot 26 september af, Ik zit dan in het buitenland dus ik zal die week erna pas kunnen checken of me My Tmobile account nog naar behoren werkt. Hopelijk gaat het direct goed.
Met prepaid kocht ik trouwens altijd dagkaarten of weekkaarten om te kunnen internetten in het buitenland. Hoe werkt dat in het buitenland?

En gaat zodra me nummerportering op 26 september ook gelijk me abbonement in? Nu werkt het abbonement volgens mij nog niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Mikekruk,

Ik begin gelijk even met je laatste vraag, het antwoord is: Klopt. 🙂 Je abonnement gaat in op 26 september, omdat dat dat de dag is van je nummerportering. Eerder is deze nog niet actief. Tot die tijd kun je natuurlijk gewoon gebruik blijven maken van je PrePaid-abonnement, je zit niet ineens zonder.

Met jouw nieuwe abonnement van Stel Samen & Stel Bij haal je nog meer uit je abonnement in het buitenland. Ik zie dat je een databundel van 3 GB hebt, hier krijg je maandelijks gratis 100 MB voor in zone 1 in het buitenland bij. Meer informatie en deelnemende landen vind je op deze pagina. Mocht dit niet voldoende zijn hebben we ook Travel & Surf, zoals je gewend bent van je PrePaid. Een voordeel van een abonnement ten opzichte van PrePaid is trouwens dat je de providers in het buitenland daar vaak meer diensten voor leveren. Altijd handig!

Hopelijk is alles zo duidelijk, maar bij vragen weet je ons te vinden!

Reageer