Vraag

Facturen inzien na overstap naar prepaid

• 27 juni 2014
  • 7 reacties
  • 199 Bekeken

Hallo,
Na mijn T-mobile abonnement te hebben overgezet naar een T-Mobile prepaid aansluiting, is My T-Mobile ook verandert. Nu is dit ingesteld op Prepaid ipv abonnement. Maaaar: hoe kan ik nou mijn facturen (vanaf maart) nog terughalen? Ik lijk er niet meer bij te kunnen.

PS telefonisch is mij toegezegd mijn ''Extra'' punten nog te kunnen besteden zolang mijn aansluiting bij T-Mobile is (prepaid of abo) maar ook die kan ik niet meer vinden, na vier jaar hard sparen!

7 reacties

Reputatie 5
@Twijfelaar Welkom op het T-Mobile forum!

Ik kan mij voorstellen dat je de oude facturen nog even wilt inzien. Ik heb een My T-Mobile account aangemaakt waarop je nog circa 1 maand je oude facturen kunt inzien. Ik stuur je de gegevens van dit account via een privébericht.

T-Mobile Extra punten komen te vervallen wanneer je als abonnee overstapt op PrePaid. Ik kijk echter graag voor je na of ik nog wat kan betekenen zou je hiervoor kunnen aangeven welke producten uit onze catalogus je wilt bestellen? Dan ga ik mijn best voor je doen om te zorgen dat je deze producten alsnog ontvangt! 🙂
Beste Tom en collega's,

Ik vermoed dat Tom van een heerlijke vakantie aan het genieten is, want ik krijg geen reactie op zijn privébericht. Het toegezonden wachtwoord werkt helaas niet, kan iemand anders voor mij een tijdelijke entry maken tot mijn 'oude' T-mobile account?

Groeten,
Martin
Reputatie 3
@ Twijfelt_over_ovestap_naar_KPN

Ik heb je een sms-bericht gestuurd met nieuwe inloggegevens. Het wachtwoord in dit sms-bericht is 24 uur geldig. Kun je laten weten of het gelukt is om in te loggen met de gegevens uit het sms-bericht?
Beste Jordy,

Hartelijk dank voor je vlotte reactie! Echter, helaas werkt dit ook niet. Ik lees dit nl. nu pas, heb nogal drukke week gehad. Kunnen jullie mij anders mijn laatste 6 facturen over de mail sturen? Of voor 8 uur vanavond opnieuw een password van 24h sturen? Dan kijk ik vanavond om 8 uur nog even op dit forum.

Groeten, Martin
@ Twijfelt_over_ovestap_naar_KPN

Dank voor je reactie! Het versturen van facturen via e-mail is helaas niet mogelijk. Ik heb je wachtwoord opnieuw gereset en deze per sms verzonden. Je kan hiermee gedurende 24 uur inloggen! ;)

Laat je nog even weten of het inloggen is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Beste Willem,

Dit werkt helaas niet. Ik ben vh weekend op vakantie gegaan en heb dit niet op tijd kunnen checken. Op zich is het niet heel erg, want ik heb mijn laatste factuur via de post ontvangen. Alleen jammer dat ik dus de facturen van maart-mei niet meer kan inzien.
NB wat wel opvalt is dat mijn laatste factuur op 0.00€ staat, terwijl er nog +/- 13 euro bij mij is afgeschreven. Dit vind ik toch wel bijzonder.
Reputatie 3
Hoi Twijfelt_over_ovestap_naar_KPN,

Ik heb meteen je laatste factuur gecontroleerd en zie er inderdaad een bedrag van 0.00 euro in rekening is gebracht. Het bedrag van 13 euro waar je op doelt betreft de factuur van juni. Dit bedrag is ook in Juni afgeschreven. De factuur die je nu hebt ontvangen is de eindfactuur. Ik kan me goed voorstellen dat deze situatie de nodige vragen bij je heeft opgeroepen, maar dat alles nu weer duidelijk is.

Reageer