Vraag

Facturen verdwenen op My T-Mobile

• 31 januari 2016
  • 2 reacties
  • 190 Bekeken

Ik ben zakelijk klant bij jullie en heb onlangs mijn contract verlengd per februari. Nu zijn al mijn facturen van 2015 weg uit My T-mobile terwijl ik deze nodig heb voor mijn administratie en BTW aangifte.

Graag ontvang ik deze facturen alsnog.

2 reacties

Beste Paulinev,

Op het moment dat je overgaat van een particuliere aansluiting naar zakelijk, wordt je account omgezet naar een zakelijk account. Hierbij komen de facturen die je als particulier zijnde had ontvangen, van dit account verwijdert. Je ontvangt hier alleen de zakelijke facturen.

Het beste dat je kunt doen is de facturen opvragen bij T-mobile. Je kunt via: Klik hier aangeven dat je graag de facturen van de periode xx wilt ontvangen. Je ontvangt vervolgens een digitale kopie van de factuur van de klantenservice!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Pauline,

Allereerst welkom op het forum!

Goed dat je het even navraagt, want ik begrijp dat je natuurlijk je facturen van 2015 nodig hebt voor de btw-aangifte. Ik zie in het systeem dat je inderdaad je contract verlengd hebt, maar ik zie ook dat er een contractovername is geweest op 7/1 (ivm andere naam van het bedrijf en ander vestigingsadres). Je hebt daarom nu een nieuw klantnummer waardoor je ook een nieuw My T-Mobile hebt gekregen.

Het is nog wel mogelijk om de facturen per post of e-mail naar je toe te sturen. Kun je mij daarvoor via een privébericht het oude en nieuwe vestigingsadres, naam van het bedrijf, e-mailadres en KvK-nummer kunnen sturen? Dan kijk ik met je mee!

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer