Beantwoord

Factuur inzien na opzegging

  • 30 december 2017
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Ik ben gestopt bij T-Mobile en kan niet meer bij mijn facturen. Hoe kom ik bij de laatste facturen?
icon

Beste antwoord door David 2 januari 2018, 11:29

Hoi SanTom,

Ik heb jouw gebruikersnaam aangepast, omdat dit eerst jouw 06-nummer was. Houd er rekening mee dat het een openbaar forum is, dus iedereen kan meelezen.

Je zou nog tot 3 maanden in My T-Mobile moeten kunnen, waar je dan onder andere jouw facturen nog kunt vinden. Is het bij jou al langer dan 3 maanden geleden dat je geen klant meer bij ons bent? Ik wil dit anders graag nog verder voor je uitzoeken. Zou je mij in een privébericht jouw naam, volledige adres, geboortedatum en klantnummer kunnen sturen? Dan ga ik kijken wat ik voor jou kan doen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi SanTom,

Ik heb jouw gebruikersnaam aangepast, omdat dit eerst jouw 06-nummer was. Houd er rekening mee dat het een openbaar forum is, dus iedereen kan meelezen.

Je zou nog tot 3 maanden in My T-Mobile moeten kunnen, waar je dan onder andere jouw facturen nog kunt vinden. Is het bij jou al langer dan 3 maanden geleden dat je geen klant meer bij ons bent? Ik wil dit anders graag nog verder voor je uitzoeken. Zou je mij in een privébericht jouw naam, volledige adres, geboortedatum en klantnummer kunnen sturen? Dan ga ik kijken wat ik voor jou kan doen!

Reageer