Factuur van 25 oktober is niet te openen


Reputatie 6
In verband met een storing kan het zijn dat de factuur van 25 oktober niet meer zichtbaar is op My T-Mobile. Het gaat om klanten waarbij op iedere 21e van de maand de nieuwe bundelperiode start. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

De factuur van 23 november staat inmiddels online.

Wil je een sms'je ontvangen als de factuur weer beschikbaar is op My T-Mobile, laat dan hieronder een reactie achter.

This topic has been closed for comments

10 reacties

Hallo,
Ik zie mijn oktober factuur niet in het oinline facturenoverzicht.
Wat is er aan de hand en kunnen jullie dit fixen.

Thx!
Dat geldt ook voor mij, te hoge bedragen en kan ik niet eens mijn facturen bekijken.

Wat is dit nou voor onzin
Reputatie 2
Hoi, van iedere maand kun je altijd een factuur/overzichtje terugvinden op je my T-Mobile..
Dit kan ik voor de maand Oktober echter niet terugvinden. Is er iets fout gegaan of moet ik eoa actie ondernemen?

Bedankt voor het antwoord, mvgr Elske
Ondertussen zijn we alweer dagen verder, maar nog geen reactie van T-Mobile.
Hallo!!!! Is daar iemand?
Reputatie 2
ja ik wil graag een smsje ontvangen als het weer online is, bedankt!
ja ik wil een sms ontvangen als het weer online staat.
Reputatie 6
@horcy en K.Durmuser03
Ik heb jullie reacties verplaatst naar het sticky topic wat hierover gaat.

@allen
Jullie nummers staan genoteerd en zodra de factuur weer online staat ontvangen jullie hierover een sms.
Reputatie 6
Het probleem is opgelost. De facturen staan weer online. In de loop van vandaag ontvangen jullie hierover nog een sms'je.
Reputatie 2
Bedankt voor de snelle actie, alles is keurig opgelost.
Reputatie 6
@Vlinder62
Graag gedaan! :)

Omdat het probleem is opgelost, is dit topic gesloten.