Beantwoord

foute link bij toestelhulp op My T-Mobile

• 17 september 2013
  • 5 reacties
  • 776 Bekeken

Op My T-Mobile/Mijn toestel & sim ontdek ik het volgende:

In de rubriek "Toestel" bij item "Toestelhulp" linkt de button naar VoicemailStatusChange. Volgens de beschrijving moet je doogelinkt worden naar Internet/MMS instellen, Software-updates of simunlockhulp. Dit klopt dus volgens mij niet.
icon

Beste antwoord door Roan 24 september 2013, 14:52

@Lorene

Bedankt voor de feedback. Ik heb direct aan de contentmanagers laten weten dat er iets mis gaat in de koppeling naar de juiste pagina. Zij gaan dit oppakken en ervoor zorgen dat de pagina juist wordt doorgelinkt. Alle informatie over je toestel en de instellingen hiervan kun je vinden via T-Mobile Toestelhulp.
Bekijk origineel

5 reacties

@ Lorene

Dat is vreemd! Wanneer ik ben ingelogd op jouw My T-Mobile account en onder 'Service en Contact' kies voor 'Telefooninstellingen' kom ik in de Toestelhulp terecht waar ik vervolgens een keuze kan maken qua toestel en het precieze type. Lukt dit bij jou dus niet? Bezoek je onze website via je smartphone of gewoon via de PC of laptop? Zou je het eens in een andere browser kunnen proberen?

Indien je de foutmelding pas krijgt nadat je het type toestel hebt gekozen, laat dan even weten welk type je hebt geselecteerd! Bij deze alvast bedankt voor je scherpe blik en ik hoor graag van je! 😉
Ik vond je reactie pas vandaag. Maar ga het wel even uitproberen. Overigens gebeurt dit via de browser (Firefox). Ik ga wel even wat andere browsers erop loslaten. En laat je weten wat het resultaat is.
De pagina waar ik het over heb loopt niet via Service en Contact.
Vanuit Mijn T-Mobile kan ik rechtstreeks naar Mijn toestel & sim (onder "Mijn telefoon en sim"). Daar zijn een 3-tal opties om in te stellen of te wijzigen: simkaart, voicemail en toestel.
Onder de rubriek "Voicemail" is een rubriek "Toestel". Hieronder is een item "Toestelhulp" met de tekst "Internet/MMS instellen, Software-updates of simunlockhulp". Deze button leidt naar VoicemailStatusChange. Dat doet Voicemail aan- en uitzetten (onder Voicemail) ook.

Overigens had ik mijn voicemail gewijzigd (een periode aangegeven voor tijdelijke uitschakeling), maar in de status stond hij gewoon nog aan. Ook geen SMS gekregen. Ik heb 'm nu uitgezet. Heb net inderdaad een bevestigings SMS gehad.
Reputatie 5
@Lorene

Bedankt voor de feedback. Ik heb direct aan de contentmanagers laten weten dat er iets mis gaat in de koppeling naar de juiste pagina. Zij gaan dit oppakken en ervoor zorgen dat de pagina juist wordt doorgelinkt. Alle informatie over je toestel en de instellingen hiervan kun je vinden via T-Mobile Toestelhulp.
Graag gedaan.

Reageer