Beantwoord

Foutmelding aanmelden My T-Mobile App

• 12 maart 2015
  • 8 reacties
  • 991 Bekeken

Elke keer als ik mezelf wil toevoegen aan de My T-Mobile App om ik succesvol door de inlog, maar wanneer ik de voorwaarden accepter krijg ik steeds dezelfde foutmelding:
MISLUKT
Het ophalen van gegevens is mislukt. Probeer het later nog een keer.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Bedankt,

Michiel
icon

Beste antwoord door niekbeekmans 12 maart 2015, 14:50

App een keer verwijderen en opnieuw installeren wellicht?
Bekijk origineel

8 reacties

App een keer verwijderen en opnieuw installeren wellicht?
Bedankt. Dat was inderdaad de oplossing
De T-Mobile App heb ik een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Bij accepteren voorwaarden krijg ik nog steeds de foutmelding 'Mislukt'
Reputatie 6
Badge +16
@Rbossie

Welkom op het forum!

Vreemd zeg.. Misschien een voor de hand liggende vraag, maar heb je de voorwaarden geaccepteerd voordat je naar de volgende pagina gaat of krijg je deze foutmelding direct te zien? Welk toestel gebruik je en welke software versie staat hier op?

Ik ben benieuwd naar je reactie. 🙂
heb hetzelfde probleem..... Ik heb de app opnieuw geinstalleerd en de voorwaarden geaccepteerd en hij geeft nog steeds die melding. ik heb een moto X style die draait op adroid 5.1.1
Reputatie 7
Badge +20
Hi reinier_d,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Wat vreemd dat je dit probleem ervaart. Ik heb zelf ook geprobeerd om iets aan te passen aan je account, maar kreeg ook een foutmelding te zien. Ik heb dit nu doorgezet naar een andere afdeling en zodra zij met een oplossing komen, laat ik het jou weten!

Excuses dat ik dit niet direct kan oplossen!
Heb et gisteravond nog een keer geprobeerd in te loggen en for some reason heb ik een pincode kunnen instellen en werk alles netjes. Ik weet niet wat je hebt aangepast maar hij doet et XD
Reputatie 7
Badge +20
Heb et gisteravond nog een keer geprobeerd in te loggen en for some reason heb ik een pincode kunnen instellen en werk alles netjes. Ik weet niet wat je hebt aangepast maar hij doet et XD

Kijk eens aan dat is leuk nieuws! Goed om te lezen dat alles weer werkt! :D

Als ik verder nog iets voor je kan doen, let me know!

Reageer