Beantwoord

Foutmelding bij verlenging

• 10 juni 2016
  • 5 reacties
  • 178 Bekeken

Ik krijg al 3 weken het volgende scherm te zien als ik op verlengen klik? Meerdere malen aangegeven via de chat maar nog steeds geen werkende site? Verwacht je toch niet bij zo'n groot merk...

Maar vooral heel vervelend! 😠
icon

Beste antwoord door David 11 juni 2016, 10:16

Hey Randolph72,

Een heel vervelende storing inderdaad! Het vreemde is dat we dit nog niet zijn tegengekomen, het lijkt dus pech dat het jou overkomt. Heb je al een andere internetbrowser geprobeerd?

Ik ga het in ieder geval doorzetten naar de technische afdeling, maar als je wilt dan kan ik je wel alvast laten bellen om te verlengen? Dan hebben we dat al opgelost! Laat het ons weten als we dit voor je kunnen betekenen. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Randolph72,

Een heel vervelende storing inderdaad! Het vreemde is dat we dit nog niet zijn tegengekomen, het lijkt dus pech dat het jou overkomt. Heb je al een andere internetbrowser geprobeerd?

Ik ga het in ieder geval doorzetten naar de technische afdeling, maar als je wilt dan kan ik je wel alvast laten bellen om te verlengen? Dan hebben we dat al opgelost! Laat het ons weten als we dit voor je kunnen betekenen. 🙂
3 browsers geprobeerd, zelfde resultaat. Ik wil niet telefonisch verlengen omdat ik nog niet weet wat ik wil dus wil me eerst oriënteren.

Of je moet telefonisch een aanbieding kunnen doen die veel beter is dan ik online kan vinden?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Randolph72,

Jammer dat het met een andere browser niet werkt en begrijpelijk dat je eerst even wilt rondkijken voor je een besluit maakt. Zelf doen we het aanbod niet, dat doen onze collega's van sales. Het aanbod online is in principe leidend, ook al kun je dit niet inzien op het moment, dus heel veel zal het niet verschillen.

Ik heb het probleem in ieder geval doorgezet, hopelijk kunnen we het dan ook snel voor je oplossen! Als je toch gebeld wilt worden met advies, dan hoor ik het alsnog graag van je. 🙂
Ik kan in mijn t-mobile ook niet mijn nieuwe abonnement zien wel mijn oude. Als ik op mijn nieuwe klik staat er dat er storing is bij mijn t-mobile. Maar is al paar dagen zo
Reputatie 7
Badge +20
Hi Maantje,

Ik heb jou in dit topic van meer informatie voorzien over de mogelijke storing die je ervaart. Als ik inlog op jouw My T-Mobile en naar Mijn abbonnement ga dan zie ik je verlenging er wel in staan bij 'nieuw contract'.

Laat mij in dat ander topic weten of het is gelukt. 🙂

Reageer