Beantwoord

Gebruikersnaam My T-Mobile

Reputatie 3
  • is een legendarische user
  • 115 reacties
Ik zou graag zien dat de gebruikersnaam van verplicht 6 karakters naar minimaal 5 gaat. Graag doorgeven aan IT 😉
icon

Beste antwoord door BartR 13 april 2016, 17:17

Hoi iRoy,

in het verleden is er voor gekozen om minimaal 6 karakters te gebruiken voor een gebruikersnaam. Dit had toen te maken met veiligheidsoverwegingen. Deze check is in een groot aantal systemen ingebouwd, waardoor het op dit moment helaas niet mogelijk is om dit snel en gemakkelijk op te lossen, sorry!

Overigens is dit in de app wél makkelijk in te stellen. Ga dan naar 'Profiel'. De bovenste optie is voor je gebruikersnaam.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey iRoy,

Bedoel je de gebruikersnaam op het forum? Hier kun je namelijk ook 3 of 4 karakters doen zoals wij allebei hebben. 😉 Of bedoel je misschien My T-Mobile?

Let me know!
Reputatie 3
Het betreft my t-mobile daar is het namelijk minimaal 6 tekens
Reputatie 7
Badge +20
Hey iRoy,

Klopt, daar kunnen we helaas niets aan veranderen! Anders maak je er iRoy + je geboortejaar van? 😉
Reputatie 3
Want?
Reputatie 2
Hoi iRoy,

in het verleden is er voor gekozen om minimaal 6 karakters te gebruiken voor een gebruikersnaam. Dit had toen te maken met veiligheidsoverwegingen. Deze check is in een groot aantal systemen ingebouwd, waardoor het op dit moment helaas niet mogelijk is om dit snel en gemakkelijk op te lossen, sorry!

Overigens is dit in de app wél makkelijk in te stellen. Ga dan naar 'Profiel'. De bovenste optie is voor je gebruikersnaam.
Reputatie 3
Bedankt voor het inhoudelijke antwoord

waardoor het op dit moment helaas niet mogelijk is om dit snel en gemakkelijk op te lossen, sorry!.

Ik begrijp hieruit dit dat het wel aangepast gaat worden en dus als feature request is verzonden naar IT?

Reageer