Beantwoord

Geen 4g + geen app


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Dag,

Ik kan niet meer op de t Mobile app waarop ik altijd gewoon ingelogd stond. Er is verder niks veranderd in mijn telefoon. Er wordt gesteld dat ik een nieuw account moet aanmaken.

Dat lukt niet want dan wil hij een sms versturen, ik heb een 4g voor thuis abo in een modem dus die komt niet aan. Ik vind het gek dat ik ineens geen account meer lijk te hebben terwijl dit altijd goed heeft gewerkt.

Mijn bereik is sindskort nihil tot zeer slecht, vandaar dat ik er even in wil kijken. Ik schakel nu steeds uit noodzaak naar mijn mobiele abonnement van KPN maar dat lijkt me niet de bedoeling.

Groet,

Wil87
icon

Beste antwoord door David 6 maart 2019, 10:06

Hoi @wil87,

Het schakelen naar KPN is inderdaad niet de bedoeling natuurlijk!

Heb je de My T-Mobile App al eens opnieuw geïnstalleerd? Je kunt de code bij een nieuwe registratie alsnog ontvangen door even snel de simkaart in jouw telefoon te plaatsen en dan de code te laten verzenden. Deze komt dan binnen op jouw telefoon en zo zou het moeten lukken!

Voor de slechte verbinding raad ik je dit topic aan, waarin de stappen staan die je kunt nemen om de verbinding van je netwerk te verbeteren. Lees het even op je gemak door en kijk of je zo een positief resultaat krijgt!

Laat je ons weten of het ook daadwerkelijk is gelukt? Anders helpen we je snel verder!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi @wil87,

Het schakelen naar KPN is inderdaad niet de bedoeling natuurlijk!

Heb je de My T-Mobile App al eens opnieuw geïnstalleerd? Je kunt de code bij een nieuwe registratie alsnog ontvangen door even snel de simkaart in jouw telefoon te plaatsen en dan de code te laten verzenden. Deze komt dan binnen op jouw telefoon en zo zou het moeten lukken!

Voor de slechte verbinding raad ik je dit topic aan, waarin de stappen staan die je kunt nemen om de verbinding van je netwerk te verbeteren. Lees het even op je gemak door en kijk of je zo een positief resultaat krijgt!

Laat je ons weten of het ook daadwerkelijk is gelukt? Anders helpen we je snel verder!
Dag, het is nog niet gelukt helaas. Raar. Omdat ik nu best lang heel veel zonder internet zit maar vooral omdat blijkbaar mijn account en dus mijn privé gegevens in het niets zijn verdwenen? Ik weet zeker dat ik een my T-Mobile had. Waarop ik netjes mijn data kon bijvullen enzo. Zat ook in een huis groep voor korting. Erg raar dit.
Naast een slechte verbinding kan ik dus ook niet meer bijvullen. Mijn nummer bestaat niet, terwijl ik wel een account heb. Hoe kom ik erachter hoe dit door de t Mobile medewerker is aangemeld als het niet op het mobiele # van de simkaart is?

Ook mijn huisgenote had problemen met haar internet. Zij heeft inmiddels uren met jullie klantenservice gedebatteerd over het probleem, maar nog geen oplossing; haar internet lijkt om de 10-15 minuten leeg nadat de bundel leeg is en aanvullen gaat moeilijk tot niet. Het probleem is bekend, aldus de klantenservice, maar komt zo weinig voor dat ze maar moet wachten tot een update van de app...

Ook kon de klantenservice op een gegeven moment haar gegevens niet vinden, zelfs niet met behulp van het klantnummer. Dat doet me dan weer een beetje denken aan wat er bij mij aan de hand is: ik besta niet meer. Kunnen jullie alsjeblieft zsm tot een oplossing komen hiervoor?
Reputatie 6
Badge +19
Hoi Wil87,

Dankjewel voor jouw heldere uitleg! Dat maakt het voor mij wat duidelijker wat het probleem is, zodat ik beter met je mee kan kijken.

Kun je mij een privéberichtje sturen met daarin jouw naam, adresgegevens, telefoonnummer, e-mailadres en laatste 5 cijfers van het IBAN-nummer? Dan kan ik daarmee in ons systeem meekijken en uitzoeken hoe ik dit voor jou kan oplossen! Ik hoor het graag van je.
Reputatie 6
Badge +19
Hoi Wil 87,

Dankjewel voor je gegevens!

Ik kopieer hier even wat je me hebt gestuurd, omdat ik na vandaag een maandje afwezig ben en zo kunnen mijn collega's dit verder oppakken.

Wat je aangeeft is het volgende:

"Probleemschets:
- 4g voor thuis werkt zeer slecht, verbinding is traag en loopt telkens vast tijdens het streamen en het surfen.
- als oplossing voor op mijn telefoon zet ik dan soms maar mijn wifi uit. Dit helpt, hij schakelt dan over op de 4g van KPN, die het wel goed doet. Ik vind het spijtig dat ik ineens veel meer internet bij KPN afneem omdat mijn internet 4g voor thuis niet functioneert, en ik vaak ook programma's maar gewoon niet meer kijk (mijn voornaamste gebruik van internet is s avonds even NPO live kijken).
- duur van het probleem is nu enkele weken vrijwel iedere dag. Huisgenote eveneens.
- ik ervaar het probleem thuis maar ook op mijn werk of bij mijn familie of vrienden. Lijkt niet plaatsgebonden."

Wat ik nog niet helemaal begrijp, is dat je het hebt over 4G voor Thuis, maar ook andere locaties noemt. Ik zie daarnaast dat je een Tablet aansluiting hebt, geen 4G voor Thuis. Klopt dat?

Heb je al eens gekeken op de dekkingskaart of de dekking wel goed zou moeten zijn op de betreffende locaties? Je kunt sowieso altijd even een netwerkklacht indienen via die kaart. Als je aangeeft dat er contact met je opgenomen moet worden, dan zullen onze specialisten het probleem onderzoeken en er contact met jou over opnemen.

Daarnaast zie ik wel gewoon een My T-Mobile account op jouw 097-nummer. Lukt het je inmiddels wel weer om daarop in te loggen? Zo niet, dan kunnen wij eventueel het account even tijdelijk verwijderen, zodat je daarna een nieuwe kunt aanmaken!
Ik heb zo'n portable modem dus dat zal vast zo'n tablet abonnement zijn dan (ik heb alleen geen tablet 😉 ). Dekkingskaart is natuurlijk voor aanschaf bekeken. Hij heeft het ook een tijdje gedaan.

Ik typ dit trouwens vanaf KPN. 🙂 Want hij doet het weer niet. Vervelend. Jullie site wou niet goed laden.

My TMobile is inmiddels na een omweg gelukt, klopt. Waar kan ik het best die klacht indienen?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Wil,

In het bericht wat mijn collega Jaimy heeft gestuurd staat een link bij 'dekkingskaart'. Als je daar jouw locatie opzoekt, dan kun je daar ook een melding indienen over de verminderde netwerkervaring. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan voor je nakijken en nemen contact met je op als ze een uitslag hebben!

Als wij je hier nog ergens bij kunnen helpen, let us know!

Reageer