Beantwoord

Geen dataverbruik in de verbruiksstatus

Zie op mijn tmobile inloggen mb.s te goed staan wel bel tegoed klopt dit wel
icon

Beste antwoord door Amy 3 mei 2016, 09:59

Hey indyfix12345,

Fijn om te zien dat Pilovali al op je heeft gereageerd, ik heb voor de zekerheid nog even naar je verbruiksstatus gekeken en ik zie al wat er gaande is.

Je maakt namelijk geen gebruik van een databundel. Vandaar dat je ook geen mb-tegoed in je verbruiksstatus terug ziet. Wel maak je gebruik van het Startabonnement, hierbij heb je onder andere altijd standaard onbeperkt internet met een snelheid van 64 Kbps.

Ik hoop dat alles zo duidelijk voor je is! Laat je het weten als je ergens nog vraagtekens bij hebt? :8
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Wat is je vraag of opmerking? Het is een beetje onduidelijk.
Er kan soms een vertraging tussen het werkelijk gebruik en My T-Mobile staan.

Groet,
Op mijn tmobile mobile staat je te goed aan bel en mb.s bel te goed verbruik staat er maar geen internet verbruik
Reputatie 6
Badge +17
Je hoeveelheid MB's is je internet dat je nog kunt verbruiken. T-Mobile kan en mag niet bijhouden waar je je MB's voor gebruikt, dat kun je zien in op de ingebouwde datateller van je telefoon.

Groet,
Reputatie 7
Badge +15
Hey indyfix12345,

Fijn om te zien dat Pilovali al op je heeft gereageerd, ik heb voor de zekerheid nog even naar je verbruiksstatus gekeken en ik zie al wat er gaande is.

Je maakt namelijk geen gebruik van een databundel. Vandaar dat je ook geen mb-tegoed in je verbruiksstatus terug ziet. Wel maak je gebruik van het Startabonnement, hierbij heb je onder andere altijd standaard onbeperkt internet met een snelheid van 64 Kbps.

Ik hoop dat alles zo duidelijk voor je is! Laat je het weten als je ergens nog vraagtekens bij hebt? :8

Reageer