Vraag

Geen rechten meer beheren meerdere accounts

  • 20 september 2019
  • 1 reactie
  • 2116 Bekeken

Een aantal maanden heb ik ingesteld dat ik voor de 3 andere abonnementen (voor kids) op ons adres beheerder ben. Als ik op hun account inlog staat daar ook de melding dat dit account door een ander wordt beheerd. Maar als ik inlog op mijn account en dan naar 'meerdere accounts beheren' wil dan krijg ik de melding dat ik hier geen rechten toe heb. Wellicht omdat ik ben ingelogd als pre paid account, maar dat is niet zo. Waar gaat dit mis?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Beste @emct1605 ,

Ik heb sinds kort hetzelfde probleem. Het is begonnen na de webpagina lay-out wijziging. Ik heb het probleem reeds gemeld bij TM en het is doorgestuurd naar de technici.

De makkelijkste manier om alles te beheren vanaf één apparaat is via de TM app.

Groet, Folkert

Reageer