[Gesloten] My T-Mobile App update topic - stel je vragen aan de expert!

• 22 april 2016
  • 36 reacties
  • 12676 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

36 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Een jaar geleden heb ik een idee aangedragen, BartR zou er achteraan gaan, maar helaas niets meer gehoord.
Reputatie 2
Nou is mijn laatste bericht van een maand geleden al opgelost trouwens!

Maar een ding wil ik wel meegeven, heel erg bedankt voor het implementeren van de optie om nu via de app met prepaid ook bundels aan te schaffen! weet niet wie ik hiervoor kan bedanken maar ik bedank heel T-Mobile hiervoor!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Simnlru,

Ik ben blij om te lezen dat het is opgelost, maar ik ben nog blijer om te lezen dat jij blij bent met de nieuwe functies binnen de My T-Mobile App. Veel blijdschap in mijn vorige zin en daar doen we het voor! Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Als je in de toekomst weer vragen of suggesties hebt dan ben je van harte welkom. :)

Ik zal je bedankje doorgeven aan de verantwoordelijke!
Kan de App zo aangepast worden dat ik er weer in kan??
Om de app te gebruiken moet ik eerst op de website inloggen, en dat lukt dus niet via mijn telefoon, alleen via mijn PC:?:@
Hallo T-Mobile ik heb misschien een idee voor de T-Mobile app. Ik heb nu een app die mbs bij houd van hoeveel iets word gebruikt zoals deze foto

Is het niet een idee om dit in te bouwen, in de T-Mobile app

Groet
Reputatie 7
Badge +20
Hi @juliank,

Supertof dat je met ons mee wilt denken over My T-Mobile en de app, dat zien we graag! 😀

Ik vind het een goede suggestie, maar dit is jammer genoeg niet mogelijk. In verband met wettelijke verplichtingen mogen wij zelf niet inzien waar onze klanten hun data aan verbruiken. Via apps van andere partijen is dit wel in te zien, dus op die manier kunnen mobiele gebruikers zien waar hun data aan op gaat, maar wij kunnen (of eigenlijk mogen) een dergelijke optie dus niet in My T-Mobile (app) toevoegen.

Mocht je nog andere suggesties hebben, altijd van harte welkom!
Is het dan ook niet mogelijk om een app uit te brengen die het zelfde doet als die bijlage maar dan dat de app van jullie afkomstig is
Reputatie 7
Badge +20
Hi @juliank,

Dan zouden we alsnog het datagebruik monitoren en analyseren, wat dus niet mag. Daarin maakt het niet uit of dit een toevoeging in de huidige My T-Mobile app is, of een geheel nieuwe app.

In het geval van "Controleren welke applicatie/functie hoeveel MB's verbruikt?", ben je afhankelijk van andere apps. Via My T-Mobile kun je alleen een algemene dagelijkse hoeveelheid zien.

Als je nog andere suggesties hebt, let us know!
Reputatie 2
Nou is mijn laatste bericht van een maand geleden al opgelost trouwens!

Maar een ding wil ik wel meegeven, heel erg bedankt voor het implementeren van de optie om nu via de app met prepaid ook bundels aan te schaffen! weet niet wie ik hiervoor kan bedanken maar ik bedank heel T-Mobile hiervoor!

Hoi @Issam,

Helaas sinds vorige 2 updates kan ik geen bundels meer aanschaffen via de app, als ik nu het knopje bundels aanraak ga ik gelijk naar de website om het via de website aan te schaffen.

Waarom is deze optie er weer uit? Of betreft dit een fout?

Dit stelt mij helaas toch wel teleur.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Simnlru,

Ik heb meteen even voor jou nagevraagd wat hier aan de hand is!

Gelukkig kreeg ik razendsnel antwoord van mij collega, dus bij deze koppel ik het direct aan jou terug. Mijn collega geeft aan dat de bundels inderdaad weer via de website gaan. Dit heeft te maken met de wijzigingen naar de nieuwe combi-bundels, wat het voorlopig niet mogelijk maakte om dit onderdeel in te bouwen in de app.

Ik kan begrijpen dat dit niet helemaal het antwoord is waar je op hoopt, maar ik hoop wel dat ik zo wat duidelijker heb gemaakt waarom dit het geval is!
Reputatie 2
Hoi Simnlru,

Ik heb meteen even voor jou nagevraagd wat hier aan de hand is!

Gelukkig kreeg ik razendsnel antwoord van mij collega, dus bij deze koppel ik het direct aan jou terug. Mijn collega geeft aan dat de bundels inderdaad weer via de website gaan. Dit heeft te maken met de wijzigingen naar de nieuwe combi-bundels, wat het voorlopig niet mogelijk maakte om dit onderdeel in te bouwen in de app.

Ik kan begrijpen dat dit niet helemaal het antwoord is waar je op hoopt, maar ik hoop wel dat ik zo wat duidelijker heb gemaakt waarom dit het geval is!

Jammer en vreemd dat er naar de combi bundels verwezen wordt, voordat de combibundels aanwezig waren was dit ook al het geval (maand oktober/november).