Beantwoord

Graag community account verwijderen

• 10 juni 2019
  • 2 reacties
  • 377 Bekeken

Zojuist aangemaakt, nu bleek echter mijn 06 nummer als gebruikersnaam te komen. Lijkt mij zeer onverstandig op een open forum. Graag verwijderen gezien ik mijn naam niet kan aanpassen.

Graag ook even kijken naar https://community.t-mobile.nl/klantvoordeel-497/info-problemen-met-klantvoordeel-312178/index8.html#post1499623 of mijn gebruikersnaam daar verdwijnt of dit bericht graag verwijderen want ik wil mijn telefoonnummer niet publiekelijk hebben.

Bij dezen dus het verzoek om mijn account, al mijn posts en al mijn reacties te verwijderen zodat ze niet meer publiekelijk toegankelijk zijn. Alvast bedankt.

Daarnaast ook de opmerking dat ik het vreemd vind dat wij onze naam niet mogen wijzigen, niet onze berichten mogen verwijderen en er geen duidelijk proces is hoe je je account kan aanmelden voor verwijderen behalve een post maken die voor iedereen weer leesbaar is.

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Tariqd 10 juni 2019, 20:13

Geen zorgen, ik heb jouw username direct voor je aangepast!

Wil je dat ik alsnog je gehele account verwijder? De reacties blijven dan wel staan, maar zijn dan op geen enkele manier meer aan jou te linken. Let me know!

Beste Jaimy,

Bedankt voor het aanpassen. Dit is inderdaad de beste oplossing want zo kan ik gewoon bij de community blijven en hoeft het account niet verwijderd te worden. Hartelijk bedankt!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Wil je dat ik alsnog je gehele account verwijder? De reacties blijven dan wel staan, maar zijn dan op geen enkele manier meer aan jou te linken. Let me know!

Beste Jaimy,

Bedankt voor het aanpassen. Dit is inderdaad de beste oplossing want zo kan ik gewoon bij de community blijven en hoeft het account niet verwijderd te worden. Hartelijk bedankt!

Reageer