Beantwoord

Ik kan alleen adresgegevens zien op My T-Mobile

• 20 oktober 2013
  • 6 reacties
  • 504 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 0 reacties
Ik kan na het inloggen alleen mijn adres gegevens zien. Als ik andere zaken wilt zien als bel status, sparen en facturen etc krijg ik onderstaande te zien.

Je hebt geen toegang tot deze pagina of functionaliteit
Je type abonnementof prepaid is hiervoor niet geschikt
De pagina of functionaliteit die je wilt benaderen is niet geschikt voor jou type abonement  of prepaid
Voorbeelden:

-je bent ingelogd als prepaidklant en je hebt op een link geklikt voor facturen.
-je hebt een abonnement via je werkgever en je hebt op een link geklikt voor t-mobile beheer

Onze excuses voor het ongemak, klik hier om naar je persoonlijke overzicht op my t-mobile te gaan.

Nu heb ik geen prepaid abonnement (nooit gehad), en geen abonnement via mijn werk.
icon

Beste antwoord door WillemE 22 oktober 2013, 18:31

@ PBA

Welkom op het T-Mobile Forum!

Dat is erg vreemd! Heeft je vraag betrekking op het telefoonnummer dat aan je forumprofiel is gekoppeld? Wanneer ik inlog op jouw My T-Mobile account kan ik namelijk alles zonder problemen of foutmelding bekijken..

Ik vermoed dus dat je bent ingelogd met een andere account, die niet bij jouw nummer hoort. Indien dit volgens jou niet het geval is, zou je het dan in een andere browser kunnen proberen? Mocht het dan nog niet lukken, stuur mij dan in een privébericht even de gebruikersnaam waarmee je hebt geprobeerd in te loggen en het telefoonnummer waarover je meer informatie wilde opvragen.

Ik hoor graag van je of het is gelukt, ik ben benieuwd! 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

@ PBA

Welkom op het T-Mobile Forum!

Dat is erg vreemd! Heeft je vraag betrekking op het telefoonnummer dat aan je forumprofiel is gekoppeld? Wanneer ik inlog op jouw My T-Mobile account kan ik namelijk alles zonder problemen of foutmelding bekijken..

Ik vermoed dus dat je bent ingelogd met een andere account, die niet bij jouw nummer hoort. Indien dit volgens jou niet het geval is, zou je het dan in een andere browser kunnen proberen? Mocht het dan nog niet lukken, stuur mij dan in een privébericht even de gebruikersnaam waarmee je hebt geprobeerd in te loggen en het telefoonnummer waarover je meer informatie wilde opvragen.

Ik hoor graag van je of het is gelukt, ik ben benieuwd! 🙂
Reputatie 2
Ik heb ook al de hele week het zelfde probleem. 
Of dat je inlogd, en weer naar de inlog pagina gestuurd word, terwijl rechts boven in staat, ingelogd met je naam.
Of wegens grote drukte is de site niet berijkbaar, grote drukte midden in de nacht ?
en net stond er, dat er aan de website word gewerkt.
Reputatie 2
bereikbaar met ei ipv ij moet dat natuurlijk wezen :rolleyes:.

Heb ook een aantal keer gehad dat ik een melding krijg, certificaat website is niet goed, of zo iets.
Reputatie 6
@Truckertje

Heb je een andere browser geprobeerd? Wanneer ik kijk op jouw My T-Mobile pagina kom ik geen problemen tegen. Wil je laten weten of je de problemen nog ervaart?
Reputatie 2
@ Chris,

Heb het met een andere browser geprobeerd. Probleem opgelost 😮. Dus bedankt.

Vind het wel maf, een browser is een browser zou je zeggen.
Reputatie 6
Badge +16
@Truckertje

Een browser is inderdaad een browser, maar elke browser heeft zijn eigen instellingen en beveiliging. Een van deze instellingen kan ervoor zorgen dat je bepaalde gedeeltes van een pagina wel of niet kan zien. Gelukkig is het opgelost! 🙂

Reageer