Beantwoord

Ik kan niet inloggen

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik kan niet inloggen, krijg zowel bij mijn t- mobile mailadres als bij mijn gmail adres dezelfde melding. Namelijk dat dat mailadres niet gebruikt kan worden.
Ik krijg dan ook geen mail met link.
Hoe kan ik alsnog inloggen?
Mvg RemNic
icon

Beste antwoord door Jaimy 3 mei 2019, 14:06

Hoi RemNic,

Ik help je hier graag bij! Als je even een privéberichtje stuurt met jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN, dan kan ik jou opzoeken in ons systeem. Wat ik kan doen, is jouw My T-Mobile even verwijderen, zodat je een nieuwe aan kunt maken! Dan moet het helemaal goedkomen - en zo niet, dan helpen we je natuurlijk verder.

Laat je het weten zodra je een Pb'tje hebt gestuurd?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi RemNic,

Ik help je hier graag bij! Als je even een privéberichtje stuurt met jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN, dan kan ik jou opzoeken in ons systeem. Wat ik kan doen, is jouw My T-Mobile even verwijderen, zodat je een nieuwe aan kunt maken! Dan moet het helemaal goedkomen - en zo niet, dan helpen we je natuurlijk verder.

Hoi RemNic,

Hoi, dat wil ik wel, maar geen idee hoe ik een pb moet sturen 🙈
Groeten Nicole
Reputatie 3
Badge +2
Je kunt een PB sturen als je, terwijl je ingelogd bent op het forum, klikt op het plaatje van Jaimy.

Reageer