Beantwoord

Ik wil een gebruiker toevoegen in de My T-Mobile app

• 23 januari 2018
  • 7 reacties
  • 525 Bekeken

Ik wil een gebruiker toevoegen op de my t-mobile app. Dit lukt mij niet, elke keer als ik druk op gebruiker toevoegen, krijg ik weer te zien, log in bij T-mobile. Als ik weer inlog ben ik weer terug bij af....;(
icon

Beste antwoord door Lodan 24 januari 2018, 12:02

Beste Ziggy68, welkom op het forum!

Ik heb zojuist getest met een van onze abonnementen op mijn My T-Mobile toe te voegen, en dit werkte weer.
Zou je kunnen testen of dit voor jou ook weer werkt? Mocht het nu wel werken, was het inderdaad een storing, maar loop je nu nog tegen problemen aan met inloggen, dan kunnen we verder zoeken wat er mis loopt ;)

Gr. Lodan
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Ik heb even een test gedaan, en inderdaad is bij mij ook zo.
Het kan een tijdelijke storing zijn. Het forum heeft ook al kuren
Ok lig bedankt voor het kijken 😉
Badge +9
Beste Ziggy68, welkom op het forum!

Ik heb zojuist getest met een van onze abonnementen op mijn My T-Mobile toe te voegen, en dit werkte weer.
Zou je kunnen testen of dit voor jou ook weer werkt? Mocht het nu wel werken, was het inderdaad een storing, maar loop je nu nog tegen problemen aan met inloggen, dan kunnen we verder zoeken wat er mis loopt ;)

Gr. Lodan
Hoi, bedankt voor je reactie. Ik blijf hetzelfde probleem houden 😢
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Ziggy68,

Ik kijk graag even met je mee, zodat je snel een gebruiker kunt toevoegen!

Zou je de app eens kunnen verwijderen en opnieuw installeren? Hoe gaat dat? Lukt het dan wel?

Ik hoor het van je!
Hoi Jaimy,

Ik heb de app verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd, maar ik blijf hetzelfde probleem houden.

groetjes Christine
Reputatie 7
Badge +20
Hi Christine,

Wat vreemd dat het nog niet lukt. Van welke My T-Mobile versie maak jij gebruik? Is die voorzien van de laatste update? Welke foutmelding krijg je te zien? Kun je daar een screenshot van maken en die met ons delen? We kijken dan graag met je mee!

Reageer