Beantwoord

Ik zie mijn verbruik niet, de hele maand al niet

  • 17 april 2019
  • 3 reacties
  • 1264 Bekeken

Ik maak gebruik van dd tmobile app, om zo je verbruik te checken
maar hij doet het de hele maand al
niet
icon

Beste antwoord door Seccie 17 april 2019, 17:38

Hoi @Guilensam4,

Bedankt voor je snelle reactie. Goed om te lezen dat in ieder geval de data in de webomgeving actueel is.

Heb je al eens geprobeerd om uit te loggen in de applicatie, of om de applicatie opnieuw te installeren?

Uitloggen werkt als volgt:

  1. Tik rechtsonder op meer
  2. Scroll naar beneden tot je in het menu uitkomt bij uitloggen.
  3. Vul na het uitloggen opnieuw je gegevens in om in te loggen.
  4. Controleer of de gegevens weer actueel zijn.
We horen graag van je.
Voor nu wens ik je alvast een prettige avond.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hallo @Guilensam4,

Krijg je een foutmelding bij het openen van de app? Zo ja, welke?
Kun je wel inloggen in de My T-Mobile web omgeving?
Ik hoor graag van je.
Op dd tmobile een doet hij t wel, maar op de app niet mvg
Reputatie 6
Badge +8
Hoi @Guilensam4,

Bedankt voor je snelle reactie. Goed om te lezen dat in ieder geval de data in de webomgeving actueel is.

Heb je al eens geprobeerd om uit te loggen in de applicatie, of om de applicatie opnieuw te installeren?

Uitloggen werkt als volgt:

  1. Tik rechtsonder op meer
  2. Scroll naar beneden tot je in het menu uitkomt bij uitloggen.
  3. Vul na het uitloggen opnieuw je gegevens in om in te loggen.
  4. Controleer of de gegevens weer actueel zijn.
We horen graag van je.
Voor nu wens ik je alvast een prettige avond.

Reageer