Beantwoord

inloggegevens My T-Mobile kwijt

• 29 januari 2021
  • 1 reactie
  • 83 Bekeken

goedemiddag,

mijn opa is zijn inloggegevens kwijt van zijn My T-Mobile , ik heb geprobeerd de gegevens opnieuw aan te vragen echter wordt er om een e-mailadres gevraagd, maar ook dit is onbekend voor hem.

nu kan ik helaas ook geen nieuwe account aanmaken omdat er al een account gekoppeld is aan zijn telefoonnummer.

hoe kan ik dit het beste oplossen? eventueel hoe ik het account kan verwijderen zodat hij een nieuwe kan aanmaken..?

mvg,

Hamza

icon

Beste antwoord door David 30 januari 2021, 10:52

Hoi Hamza,

Lief dat je dit voor jouw opa wilt regelen, hopelijk kan ik daar bij helpen! 

Gaat het om een abonnement of om PrePaid? Als het om een abonnement gaat zou je me dan een privébericht (via mijn profiel) kunnen sturen met het telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Mocht het om een PrePaid-aansluiting gaan dan is in eerste instantie het telefoonnummer voldoende, maar dan zal ik nog wel een paar controlevragen moeten stellen.

Ik zie jouw privébericht graag verschijnen, zodat ik dit verder kan oppakken!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Hamza,

Lief dat je dit voor jouw opa wilt regelen, hopelijk kan ik daar bij helpen! 

Gaat het om een abonnement of om PrePaid? Als het om een abonnement gaat zou je me dan een privébericht (via mijn profiel) kunnen sturen met het telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Mocht het om een PrePaid-aansluiting gaan dan is in eerste instantie het telefoonnummer voldoende, maar dan zal ik nog wel een paar controlevragen moeten stellen.

Ik zie jouw privébericht graag verschijnen, zodat ik dit verder kan oppakken!

Reageer