Beantwoord

Inloggegevens van My T-Mobile

• 21 april 2019
  • 3 reacties
  • 1625 Bekeken

Hallo,

Ik heb perrongeluk 3x een foute pin ingevoerd. Dus ik moet mijn Puk code opzoeken op My T-Mobile
Ook heb ik nog nooit een My T-Mobile account aangemaakt en nu blijkt het wanneer je die aanmaakt dat je een sms krijgt.. Aangezien ik niet in mijn telefoon kan komen werkt dit dus niet.
Wanneer ik mijn gegevens probeer op te vragen geeft hij aan dat er een mailtje is verstuurd maar er komen maar geen mails binnen.

Met vriendelijke groet,

Tim.

[EDIT: Deze topic is nog niet beantwoord.]
icon

Beste antwoord door Folkert 21 april 2019, 23:04

Beste Tim,

Hopelijk heb je het plastic kaartje nog waar je je simkaart uitgedrukt hebt want daar staat de PUK code ook op. Zo niet dan even wachten tot er een moderator reageert, die kan je verder helpen.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Tim,

Hopelijk heb je het plastic kaartje nog waar je je simkaart uitgedrukt hebt want daar staat de PUK code ook op. Zo niet dan even wachten tot er een moderator reageert, die kan je verder helpen.

Groet, Folkert
Ik missclickte en hierdoor lijkt het dat dat het juiste antwoord was maar dat kaartje heb ik niet meer.

Daarom hoop ik snel nog dat er een mod mij kan helpen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tim,

Geen zorgen! Ik help je graag verder! Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres, e-mailadres en laatste 5 cijfers van je iban? Dan stuur ik de pukcode op.

Reageer