Beantwoord

inloggen

• 7 mei 2019
  • 5 reacties
  • 1612 Bekeken

ik probeer in te loggen. Heb al een nieuw wachtwoord aangemaakt. maar het lukt niet. Wat doe ik verkeerd?
icon

Beste antwoord door Jaimy 8 mei 2019, 12:24

Hoi Jolanda,

Dankjewel voor het aangeven! Ik ga je hiermee helpen.

Heb je jouw app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Lukt het wel om via de website in te loggen? Wat ik voor je kan doen, is jouw account tijdelijk verwijderen zodat je een nieuwe kunt aanmaken. Er gaat dan niks verloren of iets dergelijks, maar het is vaak een manier om het wachtwoord weer werkend te krijgen. Om dit te kunnen doen, heb ik wel jouw gegevens nodig. Kun je me een privéberichtje sturen met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer? Je kunt een privéberichtje sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens voor "stuur bericht" te kiezen!

Lukt dat zo? Ik hoor het van je!
Bekijk origineel

5 reacties

U bent toch al ingelogd anders zou u geen vraag kunnen stellen
sorry, bij My-Tmobile lukt het niet om in te loggen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jolanda,

Dankjewel voor het aangeven! Ik ga je hiermee helpen.

Heb je jouw app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Lukt het wel om via de website in te loggen? Wat ik voor je kan doen, is jouw account tijdelijk verwijderen zodat je een nieuwe kunt aanmaken. Er gaat dan niks verloren of iets dergelijks, maar het is vaak een manier om het wachtwoord weer werkend te krijgen. Om dit te kunnen doen, heb ik wel jouw gegevens nodig. Kun je me een privéberichtje sturen met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer en laatste 4 cijfers van het IBAN-nummer? Je kunt een privéberichtje sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens voor "stuur bericht" te kiezen!

Lukt dat zo? Ik hoor het van je!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jolanda,

Bedankt voor jouw privéberichtje!

Ik heb jouw account verwijderd, hoor! Je kunt nu een nieuwe aanmaken en dan zou het helemaal goed moeten zijn. Laat mij maar even weten of het werkt, en mocht het toch niet helpen, dan ga ik andere stappen ondernemen. ☺ Ik hoor het van je.
Dank je wel, het is gelukt!

Reageer