Beantwoord

Inloggen My T-Mobile

• 17 februari 2016
  • 10 reacties
  • 2388 Bekeken

Ik probeer nu al een paar dagen in te loggen op mijn tmobile en het lukt gewoon niet!!

ik weet mijn wachtwoord en inlog code uit mijn hoofd en de website laat me er gewoonweg niet meer in.

het gaat om een ander telefoon nummer dan waar ik nu mee ben ingelogd op het forum en ik kan het niet zomaar posten op het forum natuurlijk.dus hoe moet ik dit oplossen ik gebruik het nummer niet meer maar het is gewoon actief de sim is stuk gegaan en ik heb nog een tmobile account zonder email dus alleen met telefoon nummer.

dus graag een prive berichtje ofzo zodat ik er weer op kan komen en gebruik kan maken van mijn punten ook 🙂 met vr gr paul

het gaat om het telefoon nummer met de laatste 4 cijfers 3032
icon

Beste antwoord door Amy 18 februari 2016, 14:54

Hey ppstuut,

Wat onhandig dat het niet meer lukt om in te loggen op My T-Mobile! Ik heb het bijbehorende nummer opgezocht en ik zag dat je op 16 februari de gebruikersnaam hebt aangepast. Ik heb je daarom een privébericht gestuurd met de bijbehorende gebruikersnaam. 🙂 Laat je weten of het gelukt is met inloggen? We helpen je anders graag verder!

Zodra je weer ingelogd bent op My T-Mobile kun je een nieuwe simkaart bestellen. Hopelijk gooit de kleine hem dan niet meer mee de was in! :S Wanneer je huidige simkaart ook niet in een ander toestel werkt is een nieuwe bestellen namelijk de juiste oplossing.

Houd je ons op de hoogte hier?
Bekijk origineel

10 reacties

ps jullie kunnen me wel bellen op het telefoon nummer wat bij dit account hoort 🙂
dat praat misschien wat makkelijker en dan denk ik dat het met een paar drukjes op een paar knopjes weer ok is 🙂
Als het telefoon nummer langer als (ik geloof een jaar) niet mee word gebeld gesmst of op gebeld of gesmst of opgewaardeerd vervalt dat nummer.. dus dan word vervalt misschien ook het My T-mobile account behorent aan dat telefoon nummer...
dar lijkt me sterk want tot kort geleden was dit mijn nood / backup nummer mochf er iets gebeuren met de iphone. omdat ik medich afhankelijk ben heb ik een 2e toestel maar zoals ik al eerder aangaf is de sim beschadigd (baby gooide per ongeluk mijn nokia mee in de was machine) en daarna deed de sim het niet meer dus nieuwe nokia vd week binnen gehad 2de hands en idd het is de sim die dood is want de sim van mijn buurman die doet het wel in het toestel.

Dus dat zou dan geen verklaring zijn dat mijn tmobile niet meer werkt omdat het nummer wel online wad
ps vervallen kan niet het is een contract nummer
dit is wat ik krijg

Je gebruikersnaam en/of het wachtwoord is onjuist. Als je 5 keer een verkeerd wachtwoord invult, wordt je toegang tot My T-Mobile tijdelijk geblokkeerd.
het is nu een dag later maar tijdelijk is volgens mij voor altijd of weet iemand die tijd? want mijn password en login sraan op mn contract geschreven dus ik weet zeker dat die kloppen!!
Reputatie 7
Badge +15
Hey ppstuut,

Wat onhandig dat het niet meer lukt om in te loggen op My T-Mobile! Ik heb het bijbehorende nummer opgezocht en ik zag dat je op 16 februari de gebruikersnaam hebt aangepast. Ik heb je daarom een privébericht gestuurd met de bijbehorende gebruikersnaam. 🙂 Laat je weten of het gelukt is met inloggen? We helpen je anders graag verder!

Zodra je weer ingelogd bent op My T-Mobile kun je een nieuwe simkaart bestellen. Hopelijk gooit de kleine hem dan niet meer mee de was in! :S Wanneer je huidige simkaart ook niet in een ander toestel werkt is een nieuwe bestellen namelijk de juiste oplossing.

Houd je ons op de hoogte hier?
doet het weer je bent mijn heldin van de dag!!!!
+1 voor amy
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ppstuut,

Jij bent snel! Ik ben blij dat het weer werkt! Bedankt voor de +1! ;)

Mocht je nog hulp nodig hebben bij het aanvragen van een nieuwe simkaart, laat je het dan aan ons weten? 🙂

Reageer