Beantwoord

Inloggen My T-Mobile App


Waarom kan ik niet meer gebruik maken van mijn app? Ik word steeds doorgestuurd naar de browser en moet dan ee ww invoeren, ook kan ik dat ww niet de tweede keer gebruiken want dan zegt hij dat deze niet juist is. Ik voer hem niet verkeerd in, heb het meerdere malen geprobeerd. Groeten Cornelie
icon

Beste antwoord door David 28 maart 2018, 14:52

Hoi Cornelie,

Allereerst van harte welkom op onze Community!

Zou je de My T-Mobile App eens opnieuw kunnen installeren? Uit ervaring blijkt dat dit het probleem in veel gevallen al direct verhelpt! Mocht dit niet het geval zijn, kun je dan aangeven of het inloggen wel gewoon op de website lukt? Je kunt dit bijvoorbeeld ook testen door in te loggen op My T-Mobile via een computer of tablet. Daar heb je ook verschillende browsers, dat wil ook nog wel eens helpen.

Als blijkt dat het op een computer of tablet wel lukt, dan kun je de cache van de browser op jouw telefoon even legen. Op die manier zou het opnieuw inloggen met het wachtwoord ook weer moeten lukken! Je kunt daarnaast natuurlijk ook even jouw wachtwoord opnieuw opvragen, wellicht zit daar ergens een probleem en dan zet je dat op die manier weer even recht.

Ik ben benieuwd naar de reactie en hoop dat het is opgelost! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Cornelie,

Allereerst van harte welkom op onze Community!

Zou je de My T-Mobile App eens opnieuw kunnen installeren? Uit ervaring blijkt dat dit het probleem in veel gevallen al direct verhelpt! Mocht dit niet het geval zijn, kun je dan aangeven of het inloggen wel gewoon op de website lukt? Je kunt dit bijvoorbeeld ook testen door in te loggen op My T-Mobile via een computer of tablet. Daar heb je ook verschillende browsers, dat wil ook nog wel eens helpen.

Als blijkt dat het op een computer of tablet wel lukt, dan kun je de cache van de browser op jouw telefoon even legen. Op die manier zou het opnieuw inloggen met het wachtwoord ook weer moeten lukken! Je kunt daarnaast natuurlijk ook even jouw wachtwoord opnieuw opvragen, wellicht zit daar ergens een probleem en dan zet je dat op die manier weer even recht.

Ik ben benieuwd naar de reactie en hoop dat het is opgelost! 🙂

Reageer