Beantwoord

Inloggen My T-Mobile app lukt niet

• 25 november 2016
  • 3 reacties
  • 403 Bekeken

Sinds mijn nieuwe abbo is ingegaan kan ik niet meer inloggen op de my t-mobile app. Hoe kan dit? Als ik mijn wachtwoord vergeten druk krijg ik geen sms/mail.
icon

Beste antwoord door Thalina 25 november 2016, 16:16

Hoi Hullie91,

Wat leuk dat je een nieuw abonnement bij ons hebt genomen! 🙂 Wel zo handig dat je dan ook de My T-Mobile app kunt gebruiken. Kon je wel inloggen via de browser? Ik heb voor alle zekerheid je My T-Mobile account verwijderd, zodat je een gloednieuwe kunt aanmaken. Lukt het na het aanmaken van een nieuw account wel om in te loggen op de app? Mocht het dan nog niet lukken, kun je dan kijken of je de laatste update hebt gedownload? Krijg je een foutmelding, zo ja welke? Kun je aangeven welke toestel je gebruikt?

Ik hoop dat het met het verwijderen opgelost is! Anders zie ik jouw reactie op bovenstaande vragen graag tegemoet, dan gaan we kijken naar een andere oplossing!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Hullie91,

Wat leuk dat je een nieuw abonnement bij ons hebt genomen! 🙂 Wel zo handig dat je dan ook de My T-Mobile app kunt gebruiken. Kon je wel inloggen via de browser? Ik heb voor alle zekerheid je My T-Mobile account verwijderd, zodat je een gloednieuwe kunt aanmaken. Lukt het na het aanmaken van een nieuw account wel om in te loggen op de app? Mocht het dan nog niet lukken, kun je dan kijken of je de laatste update hebt gedownload? Krijg je een foutmelding, zo ja welke? Kun je aangeven welke toestel je gebruikt?

Ik hoop dat het met het verwijderen opgelost is! Anders zie ik jouw reactie op bovenstaande vragen graag tegemoet, dan gaan we kijken naar een andere oplossing!
Het is gelukt! Bedankt! Alleen heb ik nog een andere vraag! Ik had rond de 440 punten gespaard maar die zijn nu niet overgezet naar mijn nieuwe abbo terwijl ik mijn abbo gewoon verlengd hebt. Hoe kan dit?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Hullie91,

Fijn dat Thalina je al goed geholpen heeft! :)

Verder denk ik dat er ergens miscommunicatie is ontstaan. Je hebt namelijk niet verlengd maar een nieuw abonnement genomen en nummerbehoud aangevraagd. Je oude abonnement is nu beëindigd en dan vervallen je T-Mobile Extra punten ook. Maar niet getreurd.. er zijn verschillende manieren waardoor je er voor kunt zorgen dat je snel weer wat punten hebt! Op deze pagina vind je de verschillende acties waarmee je ook T-Mobile Extra punten kunt verdienen!

Hopelijk heb je zo voldoende informatie hierover, mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Reageer