Beantwoord

Inloggen My T-mobile App lukt niet

Hallo,

Ik kan sinds kort niet meer inloggen op de App.
Ik heb mijn gebruikersnaam en wachtwoord opgevraagd en aangepast.
Op de PC kan ik met deze nieuwe gegevens gewoon inloggen.
Op de App geeft die aan dat de combinatie gebruikersnaam en wachtwoord niet bekend is.

De App is al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en het toestel is in de tussentijd opnieuw opgestart.

Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 27 februari 2018, 10:11

Hoi MassimovdLaar,

Super onhandig natuurlijk! Ik heb meteen even jouw account verwijderd. Je kunt nu opnieuw registreren en met die gegevens inloggen in de app. In de meeste gevallen lost dat het probleem op!

Laat je me weten of het inderdaad geholpen heeft?

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi MassimovdLaar,

Super onhandig natuurlijk! Ik heb meteen even jouw account verwijderd. Je kunt nu opnieuw registreren en met die gegevens inloggen in de app. In de meeste gevallen lost dat het probleem op!

Hallo,

Ik heb zojuist opnieuw een account aangemaakt. Na het aanmaken van een gebruikersnaam en wachtwoord is ook mijn mail bevestigt.

Online inloggen op de PC werkt prima. Inloggen op de app ook na verwijderen en opnieuw installeren is nog steeds niet mogelijk.

Het probleem is nog niet opgelost!

Gr. Massimo
Reputatie 7
Badge +20
Hey Massimo,

Ik begrijp dat mijn collega's je ondertussen via Facebook hebben geholpen en dat het probleem opgelost is! 🙂 Super dat je weer kunt inloggen!
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb net een nieuwe telefoon en in de browser kan ik gewoon inloggen (automatisch met telefoonnummer detectie trouwens) maar bij het aanmelden in de app zijn de combinatie van telefoonnummer en wachtwoord niet juist. Al 2x password gereset maar helaas geen inloggen im de app..
Reputatie 7
Badge +20
Hi interverse,

Ik hoop dat je nu toestel goed bevalt! Ik begrijp dat je lekker gebruik wilt kunnen maken van de app en dus heb ik meteen even jouw account verwijderd. Je kunt nu opnieuw een My T-Mobile account aanmaken en met die gegevens inloggen in de app. In de meeste gevallen lost dat het probleem op!

Yes, het is gelukt! Ik kan weer makkelijk alles inzien via de app. Bedankt voor je hulp 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Aah super en graag gedaan!😍

Reageer