Beantwoord

Inloggen My T-Mobile app lukt niet meer

• 6 februari 2017
  • 2 reacties
  • 367 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik heb nu al een tijdje een nieuwe telefoon en ik heb ook jullie app. Met mijn vorige telefoon werkte deze app gewoon prima. Nu met mijn nieuwe telefoon kan ik niet meer inloggen want hij zegt dat ik niet genoeg rechten heb ofzo. Ik zou hier graag hulp bij willen of willen weten wat ik anders kan doen!

Groetjes,

Helen Norman
icon

Beste antwoord door Thalina 8 februari 2017, 08:46

Hoi Helen,

Dat is inderdaad niet handig natuurlijk! Kun je via de browser wel inloggen op My T-Mobile? Bij welke stap loop je precies vast en krijg je deze melding? Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Als bovenstaande tips niet helpen, kun je dan aangeven welk toestel je hebt? En kun je mij via een privébericht jouw 06-nummer, volledige adres en geboortedatum sturen? Dan kijk ik met je mee hoe we dit kunnen oplossen!
Bekijk origineel

2 reacties

Heeft u wachtwoord vergeten geprobeerd?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Helen,

Dat is inderdaad niet handig natuurlijk! Kun je via de browser wel inloggen op My T-Mobile? Bij welke stap loop je precies vast en krijg je deze melding? Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Als bovenstaande tips niet helpen, kun je dan aangeven welk toestel je hebt? En kun je mij via een privébericht jouw 06-nummer, volledige adres en geboortedatum sturen? Dan kijk ik met je mee hoe we dit kunnen oplossen!

Reageer